Ja det var inte så mycket med det. Jag trodde aldrig att de bara skulle ha ett prov bara. De vet ju läget.Men vad sa läraren när hon sa att det inte gick då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var inte så mycket med det. Jag trodde aldrig att de bara skulle ha ett prov bara. De vet ju läget.Men vad sa läraren när hon sa att det inte gick då?
Låter väldigt konstigt.Ja det var inte så mycket med det. Jag trodde aldrig att de bara skulle ha ett prov bara. De vet ju läget.
Ok ja det är så iaf. De har inte lånedatorer.Låter väldigt konstigt.
Här hade de fått låna en dator eller i värsta fall fått en ersättningsuppgift.
Här bedöms också lektioner.
Har inte heller sett det, men sen kom jag på att jag inte har några ”sociala medier” heller. Här på buke ser jag minsann inte en massa tungor i alla fall.
Låter som en trend som säkert går över fort i alla fall.
/För övrigt Gene Simmons-fan på 80-talet så mycket tungor och War Machine bidde det men int så möe sociala medier då heller
Jag stör mig också på det. Jag gör så t.ex. vid mataffären för att ha gott om utrymme till att öppna dörrar och stoppa in mina kassar utan att riskera att slå i någons bildörr. Men så tänker tydligen inte andra....Jag stör mig på att folk måste parkera precis bredvid en även om man ställt sig en bit bort på en parkering där ingen annan står. När man kommer tillbaka har ens egen bil blivit omringad av andra, trots att det finns stora lediga ytor runt omkring.
Har för mig att vi diskuterade fenomenet här för flera år sedan?
Själv föredrar jag att ställa mig en bit ifrån andra och slippa trängas och slippa skymd sikt när jag ska köra därifrån.
Jag försöker ställa mig en bit bort, helst med höger bakdörr fri mot bilar.Jag stör mig också på det. Jag gör så t.ex. vid mataffären för att ha gott om utrymme till att öppna dörrar och stoppa in mina kassar utan att riskera att slå i någons bildörr. Men så tänker tydligen inte andra....
När en högsta önskan är att katten ska leka istället för att ligga stilla mitt i natten.Vaknade vid 2 i natt eftersom det var STORT DRAMA i sängen.
Lillkatten hade tagit storkattens plats i sängen! (Dvs bredvid min kudde liggandes på min hand). Detta gick ju inte för sig! Så storkatten började jamsa omkring i sängen och trampa mig i ansiktet (hon måste ligga med hudkontakt med mig i sängen). Slutar med att hon bäddar ner sig med huvudet på huvudkudden och klappar mig i ögat och örat med ena tassen.
Samtidigt har jag försökt få lillkatten att flytta på sig genom att röra handen. Men katten som aldrig har tid att vara stilla länge nog för att gosa börjar spinna och tycka att detta är världens bästa grej någonsin.
Så där ligger jag, med en katt på handen och en katt med tass i ansiktet på mig och inser att det här kommer aldrig att funka.
Får resa mig ur sängen och gå in på badrummet (dit båda katterna följer med, för naturligtvis kan inte matte få kissa ensam). Sen tillbaka till sängen där storkatten får tillbaka SIN plats och lillkatten börjar leka med leksak.
Någon gång i höstas skulle jag packa in något långt i baksätet. Jag parkerar en bit ifrån alla andra och går till butiken. När jag kommer ut har bilar parkerat på båda sidorna om mig. Får flytta på bilen för att komma åt att få in prylen.Jag försöker ställa mig en bit bort, helst med höger bakdörr fri mot bilar.
Speciellt om det är jag och bebis själva.
Inte så lätt att få i babyskydd om bilen bredvid ställer sig precis på linjen
Jo det är ungefär så jag gjort men vore skönt om det slapp frysa från första börjanTesta att ta en påse med varmt vatten och håll mot låset om du inte har tillgång till varmluftspistol. Använd sedan låsolja, 5-56 eller WD40 i låset för att smörja upp det och driva bort ev fukt.
Helt otroligt. Skönt för dig!Alltså det här med de störiga tungorna i sociala media.... Testade idag att scrolla...och scrolla....och scrolla ännu mer på mitt instamgram. Fanns massor med selfies men inte en ENDASTE otrevlig tunga... (Jag kände mig tvungen att testa, ja !)
Vi som inte sett dem tycker att det hela ÄR otroligt.Helt otroligt. Skönt för dig!