Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?Stör mig på alla som lägger ut bilder med utsträckt tunga!
Vad undrar du på?
Förmodligen var du ser alla utsträckta tungor och varför. Jag har verkligen inte sett en enda tunga på bild....Vad undrar du på?
Ok i så fall ser jag dom mest på Facebook och instagram i flödet. Även på snap får jag ofta bilder där man räcker ut tungorna.Förmodligen var du ser alla utsträckta tungor och varför. Jag har verkligen inte sett en enda tunga på bild....
Testa att ta en påse med varmt vatten och håll mot låset om du inte har tillgång till varmluftspistol. Använd sedan låsolja, 5-56 eller WD40 i låset för att smörja upp det och driva bort ev fukt.Att det alltid är nånting som börjar tjorva så fort det är under 10 minusgrader. Nu funkade inte låset till ena förrådet. Trist att inte kunna komma in för skulle verkligen behöva hämta en grej därifrån.
Detta har hänt förut också så inget nytt men onekligen irriterande.
Funderar på om det finns något skydd att sätta upp för att undvika att låset fryser
Sen kan låset också vara av en typ som kanske är lite känsligt för kyla i konstruktionen, så är det ett enklare lås kanske inte så dyrt att byta mot ett mer okänsligt.Testa att ta en påse med varmt vatten och håll mot låset om du inte har tillgång till varmluftspistol. Använd sedan låsolja, 5-56 eller WD40 i låset för att smörja upp det och driva bort ev fukt.
Det tappar lite köttsaft men du kan skiva upp den halvfryst så tappar den inte så mycket.Gaah! Jag köpte ju entrecote i går på extrapris. La det på balkongen i väntan på att det ska skivas och läggas in i frysen. Nu är det stenhårt!!! Hur mycket försämras kvaliteten om jag tinar det så jag kan skiva och sedan återfryser det.
Jag är en sådan idiot som inte tänkte på att det blivit så kallt - använt balkongen som kyl hela vintern.
Tycker också utsträckt tunga är äckligt. Skönt att inte vara ensam om den störningenOk i så fall ser jag dom mest på Facebook och instagram i flödet. Även på snap får jag ofta bilder där man räcker ut tungorna.
Jag ser flertalet tungor varje dag och jag tycker att det är motbjudande.
Jag har inte sett det själv men förstår störningen. Har noll intresse av att titta på andras tungor.Ok i så fall ser jag dom mest på Facebook och instagram i flödet. Även på snap får jag ofta bilder där man räcker ut tungorna.
Jag ser flertalet tungor varje dag och jag tycker att det är motbjudande.
Har inte heller sett - men undrar mest VARFÖR?Jag har inte sett det själv men förstår störningen. Har noll intresse av att titta på andras tungor.
Men i vilket syfte står folk och sticker ut sina tungor på sociala medier ?Tycker också utsträckt tunga är äckligt. Skönt att inte vara ensam om den störningen
Jag är impad över att ni inte sett det. Det förekommer i de flesta åldrar dessutom.Har inte heller sett - men undrar mest VARFÖR?
Mkt bra fråga.Men i vilket syfte står folk och sticker ut sina tungor på sociala medier ?
För att fånga snöflingor? För att visa en piercing?Mkt bra fråga.
Det är väl inte det minsta konstigt?Jag är impad över att ni inte sett det. Det förekommer i de flesta åldrar dessutom.