Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har jag gjort med löptrosor, svart dobbis, svarta trosorStör mig på stt jag gick ut i mörkret för att kvällskissa hunden. Han kissade inte.
Inne igen upptäcker jag att han har skvättskyddet på sig.
.
Dessutom är texten ganska mörkAbbas Happy new year Finns det verkligen ingen annan nyårslåt eller är det ett krav att man måste använda den i både inlägg och händelser på insta de här dagarna? Har de tagit bort all annan musik eller vad är det frågan om?
Har nu stängt av ljudet, hör jag den låten en gång till hoppar jag från balkongen
May we all have our hopes, our will to try
If we don't, we might as well lay down and die
You and I
Dessutom är texten ganska mörk
... och lämmlar (inte för att jag tror det där är en lämmel. ) Jag har sett dem försöka anfalla både snöskotern och jaktspetsarna.
Alltså jaa, jag hatar överanvändandet att AI bilder, speciellt när det är riktigt värdelösa bilder var man kan upptäcka fel utan att ens söka (häst med 5 ben? Jamenvisst, helt naturligt). Det i samband med att FB nu just tydligen är in i sin "prångla ut massvis med förslag på sidor och personer vi tycker du ska följa" så svämmar mitt flöde över med dessa. Jag anmäler och klickar "inte intresserad" för fullt, hjälper det? NejStör mig på att så många AI bilder används nu. De dyker upp i resultatet på Google, på Facebook, jag ser det på bokomslag och till vetenskapliga texter!
Det var en mus och nu är den dödSäker på att det är en mus? Enda jag sett göra utfall har varit råttor.
Det låter mest som om det är dags att dra ner på sociala medier?Jag stör mig på att jag tycker mig se människor som har, eller är på väg att få, småbarn vart än jag tittar Varenda reklam, varje sida på Bukefalos, varje Facebookgrupp svämmar plötsligt över av småbarnsföräldrar och diskussioner om småbarn och graviditeter.
Och i de fall det inte är några graviditeter eller småbarn inblandade, så är det vackra, lyckliga medelålders kvinnor med raketkarriär, omringade av vänner och med ett perfekt hus som aldrig är stökigt. Själv har jag nyss sorterat upp elva (11!) olika högar med tvätt, har inte lyckats få valpen helt och hållet rumsren ännu, har inte tvättat håret sedan förra året och, ja, jag är helt enkelt ganska långt i från den där vackra, självsäkra, framgångsrika och lyckliga kvinnan som jag tycker mig se i alla andra kvinnor...
(Bara så att ingen behöver ta illa upp - jag är väl medveten om att det är en orimlig störning och att problemet ligger hos mig själv, och inte hos småbarnsföräldrar och lyckliga kvinnor!)
Det där!!Jag kollar efter en sak på facebook marketplace. VARFÖR ger den mig hela tiden tips om saker till salu ”längre bort”. Jag vill köpa nära. Ge mig tips om det istället