Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 508
  • Visningar Visningar 68 569
Insåg att jag lyckats beställa RC Gastrointestinal och inte RC Gastrointestinal Fibre Response till katten. Hon behöver fiber för att inte bli hård i magen. Nu har jag plötsligt en två kg påse av dyrt och värdelöst RC foder. Funderar om jag kanske ändå kan ge henne det, ser att det är extra smakligt och energitätt. Inte direkt Megaras problem om vi säger så 😸

Perfekt, ringde Bitiba och jag får en kostnadsfri frakt tillbaka med PostNord. Och en rabattkod så jag kan köpa fraktfritt fibern. Känns som de har en bra kundtjänst öht. Särskilt när PostNord krånglat och leveranser gått sönder eller kommit bort.

Senast ändrad:
Om det finns ungefär en miljon lediga parkeringsplatser så kanske man inte måste parkera såhär?
(Min bil är alltså den smutsiga till vänster på bilden.)

1000025571.webp

Ungefär allt är dubbelt så dyrt i fysiskt apotek än på nätet, upptäckte jag till min förtret när jag nödköpte värktabletter. :meh: Det blir alltid nätapotek hädanefter.
(Brasklapp, nu finns det ju andra att handla ifrån men..)

Apotea har bra priser, men kass arbetsmiljö för sina anställda.. Dyrare blir det ju när det ska betalas hyror och inte slavliknande förhållanden. Söker man på Apotea + arbetsmiljö ser det ju inte smickrande ut.

(Brasklapp, nu finns det ju andra att handla ifrån men..)

Apotea har bra priser, men kass arbetsmiljö för sina anställda.. Dyrare blir det ju när det ska betalas hyror och inte slavliknande förhållanden. Söker man på Apotea + arbetsmiljö ser det ju inte smickrande ut.
Tror det var apotek hjärtat eller apoteket, som var dubbelt så dyra i butik jämfört med hemsidan. Priset på hemsidan var i nivå med apotea

Man kan beställa på hemsidan, få det lägre onlinepriset, välja att hänta upp det på ett fysiskt apotek två timmar senare. Då slipper man dessutom fraktkostnaden.
Det gör jag ibland på jobbet, så himla fånigt. Beställer på datorn, väntar nån timme och tar sen kanske 30 sekunder att gå till butiken och hämta upp det. Mycket billigare!

Det gör jag ibland på jobbet, så himla fånigt. Beställer på datorn, väntar nån timme och tar sen kanske 30 sekunder att gå till butiken och hämta upp det. Mycket billigare!

Apotekspersonal tipsade min mamma om det en gång när hon var på apoteket och skulle ha en vara. Så hon köpte den på nätet och fick det billigare priset och varan med sig hem direkt. Så gissar att personalen också tycker att det är fånigt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 054
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 102
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 492
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Bekväm stol att släpa på
  • Uppdateringstråd 31