Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och sorkar. En sådan ställde sig på bakbenen och fräste åt mina föräldrars förre detta hund. Hund modell större.Säker på att det är en mus? Enda jag sett göra utfall har varit råttor.
Säker på att det är en mus? Enda jag sett göra utfall har varit råttor.
Påminner om åkermus tänkte jag direkt, men har ingen aning!Visa bifogad fil 160015
Hade storlek som en mus tyckte jag men väldigt lång svans
Men kram!Stör mig på det här årets början.
Först alla empatilösa idioter och deras fyrverkerier, sen kunde jag bara sova drygt 4 timmar och min mamma har åkt akut till sjukhuset och det är tveksamt om hon någonsin kommer hem igen.
Jäkla möss! Är det nu de tar över planeten? Och utkonkurrerar allt annatHar en mus inne i huset. Katterna blev rädda och flydde för den attackerade tillbaka så har ingen aning om vart den befinner sig längre.
Känns nästan som det. Läser överallt om möss och råttor.Jäkla möss! Är det nu de tar över planeten? Och utkonkurrerar allt annat
Kan vara en ung råtta?Visa bifogad fil 160015
Hade storlek som en mus tyckte jag men väldigt lång svans
Hoppas inte det men får se när vi får fast den. Har aldrig sett råttor här förutKan vara en ung råtta?
Kram på digStör mig på det här årets början.
Först alla empatilösa idioter och deras fyrverkerier, sen kunde jag bara sova drygt 4 timmar och min mamma har åkt akut till sjukhuset och det är tveksamt om hon någonsin kommer hem igen.
... och lämmlar (inte för att jag tror det där är en lämmel. ) Jag har sett dem försöka anfalla både snöskotern och jaktspetsarna.Säker på att det är en mus? Enda jag sett göra utfall har varit råttor.
Hade mus i förrådet. Avskyr vanliga fällor så köpte en elektrisk som skulle vara skonsam mot musen (och mig pga försluten och ingen yttre påverkan på musen). En låda av tjock hård svart plast med ingångshål i ena änden, bete i andra änden. Musen gnagde sönder plasten i änden där betet låg. Oklart om den var ovanligt smart som undvek den dödliga elen eller ovanligt dum som inte fattade att ta den enkla vägen.Den här musen håller på göra mig vansinnig snart
Har flera musfällor utplacerade. Varav en som är oerhört effektiv och tagit fler tidigare. Men denna musen är av annan kaliber.
Ingenting funkar!
Katten har stått och stirrat nu under köksbänken länge men musen är alltid ett steg före.
Nya avfallshinken är söndergnagd. Tack för det musjåvel!
Visa bifogad fil 159985