Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Frågan står ju i rubriken, så eg är det inte mycket att skriva här. Ni som är här, vilken camping är ni på? Vilka band har ni sett och...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Mirre
·
Mat Da Mörph har upptäckt BBQsås efter 40 år. Har som av en händelse fått härligheten som sideorder till steak och på burgare från...
2
Svar
25
· Visningar
1 669
Senast: Rita
·
Mat Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke. Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i...
Svar
18
· Visningar
1 288
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Jag tror att det kan finnas personer på forumet som sitter i rekryterande befattningar eller som själva har personlig assistans. Vad...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Red_Chili
·
Fritid Lifta -det gör nästan ingen nuförtiden. De enda brukar vara utländska ungdomar som luffar runt i Sverige om sommaren. Det är helt ute...
2
Svar
29
· Visningar
2 353
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag har svenska som modersmål och tycker om att skriva, både skönlitterärt och skoluppgifter och skulle därför vilja utveckla mitt...
Svar
2
· Visningar
762
Trädgård & Växter De hör fåglarna väsnas rejält de senaste kvällarna och finns i MASSOR i träden och på fälten. Vad kan det vara för sorts fågel...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Kadi
·
Kläder & Bli fin Finns det nån här som har koll på barfotaskor/minimalistiska skor? Jag har börjat fundera på det framför allt nu efter att jag fått...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 100
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Om en är sjuk såpass länge så det är dags för sjukintyg (sjuk 6 dagar jobbar 1 sjuk 9 dagar) men inte lämnat in något och personen...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 897
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Enligt Sofia kommer det att bjudas på ett och annat. Ja vad kan det vara? Vad kommer det hela att gå ut på? Kommer det ens att vara sevärt?
Svar
13
· Visningar
1 402
Senast: lil-sis
·
Samhälle Jag har två trafikfrågor av praktisk art som jag har funderat länge över. Den ena frågan är var jag förväntas stanna om polisen kör in...
2
Svar
32
· Visningar
2 493
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Hej! Vi har köpt en lantbruksfastighet och som ja kan läsa mig till så blir det automatiskt en enskild firma, eller hur funkar det? Hur...
2
Svar
34
· Visningar
3 264
Senast: nyttnick
·
Juridik & Ekonomi Jag fick precis veta av Tanka (Bildeves mackar) att priset som står på deras automater är ett redan rabatterat pris. Ordinarie pris står...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Efter att upprepade gånger ha försökt boka tid med dietist på min VC men det visat sig vara alltför omständligt funderade jag på om det...
Svar
12
· Visningar
973
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Igår var jag till tandläkaren. Var hög tid för en kontroll plus att jag haft en rätt kraftig och smärtsam inflammation omkring en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 087
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag kan ibland tänka att det är märkligt hur folk alltid måste "stimma iväg" någonstans så fort de har några lediga dagar. Eller, nej...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 867
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Vad innebär det för dig? Vi hade en halvdag med vårt team för att diskutera teamarbete för ett tag sen. med teamet. Vi fick vara i...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 235
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Hittade kluster av denna på betet. Gillar formen o färgen mycket. Men lyckas inte identifiera (är heller ingen fena på floran). Nån som...
Svar
13
· Visningar
1 465
Senast: Huggorm
·
Hemmet Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den. Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i...
Svar
10
· Visningar
761
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 761
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp