Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min nuvarande rakapparat som jag använder främst till ben och bikinilinjen tar liksom inte bort allt. På benen är det nästan alltid små...
Svar
12
· Visningar
880
Senast: Lillefrun
·
IT & mobiler Om någon är så korkad så denna dammsuger den dammiga lap topen för hårt och råkar få med sig en av tangenterna är det då kört eller går...
Svar
15
· Visningar
874
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått en hundring swishad en hundrig av någon jag aldrig haft kontakt med och nu vill denna förstås ha tillbaka sin hundring. Är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 194
Senast: Krålus
·
Hemmet Har ni någon/några saker som ni så gott som omedvetet hamstrar? Såg en Instagram story från Lisen B-F igår där hon i sin kryddlåda i...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 138
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag får väldigt mycket reklam på tiktok om dessa rak-stenar eller vad det är. Har någon av er provat en? Från vilket företag i så fall...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi Ingen har väl undgått att nära på allt har ökat i kostnad sista året. El, bensin, mat, foder... och därmed alla poster som själva blir...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 767
Senast: Angel
·
Samhälle Snälla, lägg inte offerkofta på just ensamstående mammor. Mvh, ensamstående mamma.
25 26 27
Svar
525
· Visningar
32 678
Senast: Angel
·
Samhälle När klimatkris och miljöproblem kommer upp till debatt så blir det allt som oftast diskussion om hur olika förbättringar för klimatet...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 671
Senast: Habina
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Vilken tycker ni är godast? Jag gillade Fanta förut men har upptäckt Zingo i sommar. Gillar den bättre. Dricker sockerfritt men har inte...
Svar
11
· Visningar
3 386
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag är född och uppvuxen i södra delen av Sverige. Här har jag jobb, man och övrig familj. Trots detta så längtar jag bort. Jag vill...
Svar
17
· Visningar
1 717
Senast: Flixon
·
Fordon Vilka kör Mc här, jag funderar på att börja köra till nästa år då jag har åkt I 2 år bakom gubben. De så jäkla härligt att komma ut
2 3
Svar
59
· Visningar
2 181
Senast: Blossi
·
Tjatter Den vuxna dottern ska vara med i en lagtävling tillsammans med sin islandshäst, grejen med tävlingen är att det är typ en...
Svar
6
· Visningar
569
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Vad finns det för stöttning/coachning att få när man ska söka jobb? Nu har jag hittat ett jobb som skulle kunna passa mig, men vet...
18 19 20
Svar
399
· Visningar
26 045
Senast: Wille
·
  • Låst
Trädgård & Växter Det finns en trädgårdstråd och en palettbladstråd men jag hittar ingen tråd för rumsväxter = det behöver finnas en! Jag behöver en tråd...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
137 502
Senast: Linta
·
Mat Inser att det relativt ofta är erbjudanden på bönor/kikärter på tetra och det vore bra för ekonomin att minska ner på animalierna. Vad...
2
Svar
37
· Visningar
2 772
Senast: Gnapp
·
Hemmet ...till personer som inte tycker om grönsaker, sallad, linser och bönor. Jag vill ha in mer grönsaker, linser och bönor i maten, men...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 713
Senast: hastflicka
·
Hemmet Är det ngn här som är duktig på färgkoder? Jag håller på att fundera ut vilken färg vi ska lacka om köksluckorna i och har målat 2...
Svar
7
· Visningar
787
Fordon En person i min fysiska närhet äger ca 15 fordon. Samtliga fordon har antingen körförbud pga obesiktigade, är avställda eller har...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 095
Senast: super
·
Kultur Det här klassas kanske bland de mer egendomliga trådstarterna, men man kan ju chansa, ibland får man svar på de mest otroliga frågor här...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Hej vänner! Kort version: Har ni något tips på en epilator att använda på underlivet? Lång version: Jag vill ta bort allt hår från...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 899
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar