Jag har funderat på det. Lite småfräckt dock. I sommar när jag var ledig köpte jag billigaste kolsyrevattnet. För jag dricker ganska mycket.Ta med en stor flaska och fyll på vatten varje dag på jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat på det. Lite småfräckt dock. I sommar när jag var ledig köpte jag billigaste kolsyrevattnet. För jag dricker ganska mycket.Ta med en stor flaska och fyll på vatten varje dag på jobbet
Hehe, jag skulle aldrig ta utspädd mjölk i munnen. På jobbet har dom bara lättmjölk och det dricker jag inte, mellanmjölk är också odrickbart. På jobbet finns det gott vatten dock.
Det lät smart. Ska jag googla på. För jag dricker bara vatten o mjölk.Det finns vattentillbringare med filtrering mot lukt/smak. Kanske testa en sådan? Ett par vänner har också vatten som inte alls smakar gott och köpte en sån kanna som de fyller upp och sen har i kylskåpet.
Äh, vatten är väldigt billigt, så skulle du ta 5l i en dunk skulle ingen rycka det var konstigt om du förklarade att det var mycket godare än ditt eget!Jag har funderat på det. Lite småfräckt dock. I sommar när jag var ledig köpte jag billigaste kolsyrevattnet. För jag dricker ganska mycket.
Jag har stått på jobbet och tappat upp tiolitersdunkar med vatten när vår pump dog i vintras. Inte ens till mig själv utan till mina grannar. Ingen på jobbet lyfte på ögonbrynen mer än att de skickade med önskningar om att det skulle fixa sig snabbt.Äh, vatten är väldigt billigt, så skulle du ta 5l i en dunk skulle ingen rycka det var konstigt om du förklarade att det var mycket godare än ditt eget!
Äsch då! Så gjorde jag när vi bodde i hus med dålig brunn. Fyllde två 1,5 liters PET på jobbet varje dag. Verkligen inget konstigt med det!Jag har funderat på det. Lite småfräckt dock. I sommar när jag var ledig köpte jag billigaste kolsyrevattnet. För jag dricker ganska mycket.
Kallt hus är en av anledningarna till varför jag vägrar bo i hus vi hade 14 grader inne på mornarna när jag bodde hemma.Shit vad varmt folk har inne? 23?
Vi har 18 och då har vi en accumulerande spis och sprillans nya och effektiva värmeelement. Och en jävligt dyr elräkning.
Vi håller just nu på byta värmesystem till vattenburen och 100% vedeldad eftersom vi har skog/ved för resten av livet gratis. Det kommer att vara en enormt bra grej även om det kostar en bra slant att bygga om bastu till pannrum och allt vad det innebär.
Shit vad varmt folk har inne? 23?
Vi har 18 och då har vi en accumulerande spis och sprillans nya och effektiva värmeelement. Och en jävligt dyr elräkning.
Vi håller just nu på byta värmesystem till vattenburen och 100% vedeldad eftersom vi har skog/ved för resten av livet gratis. Det kommer att vara en enormt bra grej även om det kostar en bra slant att bygga om bastu till pannrum och allt vad det innebär.
Vi har 13 inne (när man kliver upp) om elementen går fullt och det är mer än 15 minus ute. Då får man motivation till att tända kaminen fort. I vinter lär väl den sjunka om man tar bort några element för att överleva ekonomiskt. Och elda mer.Kallt hus är en av anledningarna till varför jag vägrar bo i hus vi hade 14 grader inne på mornarna när jag bodde hemma.
Jag också, fy fasen vilken mardröm.Skulle typ avlida av att ha 18 grader inne. Är så galet frusen av mig.