Jag tror ocksÄ att det handlar om preferenser - tycke och smak helt enkelt. Jag Àr inte förtjust i mÀn med skÀgg, eller mÀn med bodybuilder-kroppar. Eller kantiga kÀkar aŽla Dolph Lundgren. De Àr inte min smak.Ja, jag har inte trott att man inte har haft oralsex sedan urminnes tider Att jag stÀllde frÄgan var för att det blir lÀtt otydligt vad man faktiskt svarar pÄ i sÄna hÀr spretiga trÄdar, och jag stÀllde dÀrför en direkt frÄga jag var nyfiken för att fÄ svar pÄ andelen det ena/det andra.
Det blir ju skillnad om anledningen till att man lÄter hÄret vÀxa fritt för att man inte har sex (det svaret sÀger ju inte om man ansat/tagit bort det OM man haft sex) och nÀr man svarar att man har sex och att hÄret inte stör en.
Jag stÀllde dÀremot inte frÄgan i en tro att ingen vill ha oralsex med hÄr.
TillÀgg: Nu lÀste jag att nÄgon annan tror att det beror pÄ oerfarenhet om man ogillar mycket hÄr vid oralsex, och det fÄr man vÀl tro om man kÀnner sig bÀttre sÄ, men jag hÄller inte med. Jag tror att det frÀmst handlar om preferenser.
à andra sidan tror jag fortfarande att mÄngas (inte allas) preferenser Àr pÄverkade av normer och liknande. Att unga killar pÄverkas av porr Àr ju rÀtt vÀl kÀnt. Och att unga tjejer tyvÀrr pÄverkas av dessa killars preferenser, för att bli godkÀnda. Den dagen porren börjar pusha för hÄriga kön TROR jag att rak-trenden vÀnder, lite i alla fall. (Inte för att jag nu tror det kommer att hÀnda, men OM.)