Pokebowl. En fin burk med goda grönsaker och dressing. Micra asiatiskt smaksatt strimlat kött. Stek en sats och frys i små paket att bara ta ut när ni ska åka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testa även lasagne med bönplattor, jag kör risentas. Bönpasta är inte gott men just plattorna i lasagne är gott, ger konsistens! Tipsar även om att istället för att använda ostsås, kör med ricotta eller keso och blanda i en smakrik ost i det. Ger mycket mer protein och en väldigt god smak! Jag gör en lösare köttfärs med benbuljong, paprika och lök samt massor med örtkryddor. Ibland kör jag även i salcicakorv och kokta ägg i (inspirerat av lasagne a la Napoli) för extra protein…Det där barnet gillar inte bananplättar Eller omelett. Hon äter helst kött och potatis och sås men squashlasagne ska vi testa!
Håller med om bönlasagneplattorna, riktigt goda!Testa även lasagne med bönplattor, jag kör risentas. Bönpasta är inte gott men just plattorna i lasagne är gott, ger konsistens! Tipsar även om att istället för att använda ostsås, kör med ricotta eller keso och blanda i en smakrik ost i det. Ger mycket mer protein och en väldigt god smak! Jag gör en lösare köttfärs med benbuljong, paprika och lök samt massor med örtkryddor. Ibland kör jag även i salcicakorv och kokta ägg i (inspirerat av lasagne a la Napoli) för extra protein…
Fast det är rätt tidskrävande att stå och hacka de där goda grönsakerna. Och vart får man det asiatiskt smaksatta köttet ifrån?Pokebowl. En fin burk med goda grönsaker och dressing. Micra asiatiskt smaksatt strimlat kött. Stek en sats och frys i små paket att bara ta ut när ni ska åka.
Barnet kan äta mer kolhydrater, det är ju ffa jag som har problem med det. Men hon kommer också hinna ett bra mellanmål innan vi åker eftersom hon slutar skolan tidigare så vi får lägga mer kolhydrater där. Tack för förklaringen!
Fast det är rätt tidskrävande att stå och hacka de där goda grönsakerna. Och vart får man det asiatiskt smaksatta köttet ifrån?
Det var mer att jag undrade vad ”Asiatiskt smaksatt kött” är för något. Det lät som en produkt man köper eller nåt?Det står ju i inlägget Att man kan steka en sats vid annat tillfälle och frysa in i portioner. Bara att ta fram.
Det var mer att jag undrade vad ”Asiatiskt smaksatt kött” är för något. Det lät som en produkt man köper eller nåt?