Snart dags att äta middag här.Dags att starta dagen och satta fart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart dags att äta middag här.Dags att starta dagen och satta fart!
Du glömde starta en ny tråd...Dags att starta dagen och satta fart!
Åh en gammal värmlandsvagn! De enda jag ägt! Först en enaxlad- köpte en till att plocka rampen på sålde resten till stallhyresvärden som plockat vidare . Bytte upp mig till en boogie .Spännande final - jag gled nästan av soffan till slut....
Har precis ätit en hamburgare och strax dags att fodra hästar och mocka. Jag kikar ut på hästtransporten lite då och då och njuter av hur FIN den är nu....
Och så måste jag sätta fart och baka jordgubbsmuffins också...
Ja, det är det. Årsmodell 1991.... Ägd av mig sedan 2009. Vid det här laget är det inte mycket som inte är utbytt (en del saker mer än en gång). Den fick ny axel inte så långt efter vi köpte den. Elen har dragits om. Nya väggar för några få år sedan. Nytt golv (minst 3 ggr totalt). Ny kulhandske ett par gånger. Den var grå och gul när jag köpte den. Sedan mörkblå och silver. Den var sedan svart (om jag inte minns helt tokigt) innan väggarna byttes. Sedan dess - fram tills nu - har den varit mörkbrun (dvs omålad).Åh en gammal värmlandsvagn! De enda jag ägt! Först en enaxlad- köpte en till att plocka rampen på sålde resten till stallhyresvärden som plockat vidare . Bytte upp mig till en boogie .
Då är mitt släp från -01 rena ungdomenJa, det är det. Årsmodell 1991.... Ägd av mig sedan 2009. Vid det här laget är det inte mycket som inte är utbytt (en del saker mer än en gång). Den fick ny axel inte så långt efter vi köpte den. Elen har dragits om. Nya väggar för några få år sedan. Nytt golv (minst 3 ggr totalt). Ny kulhandske ett par gånger. Den var grå och gul när jag köpte den. Sedan mörkblå och silver. Den var sedan svart (om jag inte minns helt tokigt) innan väggarna byttes. Sedan dess - fram tills nu - har den varit mörkbrun (dvs omålad).