Roligt ! Har du börjat känna av att du mår mycket bättre också, eller är du fortfarande väldigt trött?Planen kvarstår.
På tisdag ska jag hem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt ! Har du börjat känna av att du mår mycket bättre också, eller är du fortfarande väldigt trött?Planen kvarstår.
På tisdag ska jag hem!
Trött har gått över till orkeslös. Huvudet är piggt, så pass att jag blir rastlös.Roligt ! Har du börjat känna av att du mår mycket bättre också, eller är du fortfarande väldigt trött?
Hoppas att du mår bättre av att komma hem ! Tror att man kan bli väldigt mentalt trött av att ligga på sjukhus....Trött har gått över till orkeslös. Huvudet är piggt, så pass att jag blir rastlös.
Hoppas att du mår bättre av att komma hem ! Tror att man kan bli väldigt mentalt trött av att ligga på sjukhus....
Alla pratar om att bada! Det vill ju jag med men jag vill inte trängas med folk, inte vara ute i solen, och kan inte enkelt ta mig någonstans där man kan bada
Undrar om min hyresvärd nappar på idén att gräva en pool här till vårt flerfamiljshus??? Eller måste jag ta sandlådan/poolen jag har fått till hunden? Han använder ju inte den....
Visa bifogad fil 97763
Hur sent inatt?Jag kom inatt på en mkt bra idé jag ska försöka sälja in på morgondagens möte med Brf-en. Nämligen en pool med tillhörande karibisk bar på innergården
Hur sent inatt?
Du har haft en bra medeltidsvecka hör jagJag har stukat foten och är majestätiskt bakfull, men vi är på färjeterminalen!
Helt makalös! Är helt förstörd fysiskt men själen mår SÅ braDu har haft en bra medeltidsvecka hör jag