Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag myser och tänker stanna här i sängen till efter hoppningen, förhoppningsvis med sällskap. :heart
854A75D2-0A2B-431E-B117-9AECE7E04FE0.webp
 
Hästtransport färdigmålad, hunden badad (han har fått mini-promenad pga värmen, bad utomhus SAMT ett märgben = trött, nöjd hund :) ) och nu sitter jag här med ett glas vin och pastasallad till lunch.... Ska kolla hoppningen i eftermiddag och baka jordgubbsmuffins till knytkalas på jobbet imorgon :) ! Tvätta en tvätt också. Sedan får det nog vara bra..... :D
 
Alla pratar om att bada! Det vill ju jag med men jag vill inte trängas med folk, inte vara ute i solen, och kan inte enkelt ta mig någonstans där man kan bada :(

Undrar om min hyresvärd nappar på idén att gräva en pool här till vårt flerfamiljshus??? Eller måste jag ta sandlådan/poolen jag har fått till hunden? :( Han använder ju inte den....

3_31461.webp
 
Alla pratar om att bada! Det vill ju jag med men jag vill inte trängas med folk, inte vara ute i solen, och kan inte enkelt ta mig någonstans där man kan bada :(

Undrar om min hyresvärd nappar på idén att gräva en pool här till vårt flerfamiljshus??? Eller måste jag ta sandlådan/poolen jag har fått till hunden? :( Han använder ju inte den....

Visa bifogad fil 97763

Jag kom inatt på en mkt bra idé jag ska försöka sälja in på morgondagens möte med Brf-en. Nämligen en pool med tillhörande karibisk bar på innergården :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp