Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på nybakade scones.... :d Ska sedan ge mig ut och måla andra vändan på hästtransporten. Har också bestämt att måla en del detaljer med svart metallfärg. Inte riktigt säker på hur långt jag ska gå? Kanske hela stommen får sig en omgång? Tror det hade kunnat bli snyggt faktiskt... :) Ljusgrått och svart.
 
SLITRUNDA.se!😓
Hade jag inte varit stönig.se så hade jag gett upp idag. Varenda steg var tungt.
Nu dusch och sen bad.
53C5F365-D866-486D-9570-98F1998CDB9C.webp
 
Även den här morgonen tog vi oss iväg till en badstrand. Det var varmare i vattnet på det här stället och jag har simmat SÅ mycket. Vågade även försöka fridyka lite där det var så grunt att jag bottnade, bara för att försöka känna lite hur det var. Idag såg jag massvis av abborrar, och ett stort(!) skal från en mussla :D
 
I dag är det städdag, men sonen ville tjäna pengar så några av uppgifterna gör väl han. Får se vad som blir kvar till mig.

Dagen har börjat i alla fall. Värmen likaså. Önskar mig en pool!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 861
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp