Baklucka i baklås

Bakluckan på min Volvo v 40 gick i baklås igår. Det har hänt en gång tidigare för ett par år sedan, då fixade en stallkompis det. Nu har jag bytt stall och kan inte fråga igen. Någon som har tips på vad jag kan göra? Jag har ju med egna ögon sett hur det fixats utan att fälla ner baksätet och krypa in den vägen så jag vet att det går, men kommer inte exakt ihåg vad hon gjorde.
Haft liknande problem (inte Volvo) där passagerardörren först inte gick att låsa upp och sen gick förardörren inte att stänga. Elektriskt fel som var lätt åtgärdat.

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 807
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
5 030
Senast: Singoalla
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 641
Senast: MJLee
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 176
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka