Apropå Christmas in July.....Nu har jag köpt rituals sommarkalender. På köpet fick jag också en stor kroppskräm och en liten olja!
Ska bli så kul att öppna denna- vet dock att det är produkter jag älskar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apropå Christmas in July.....Nu har jag köpt rituals sommarkalender. På köpet fick jag också en stor kroppskräm och en liten olja!
Du öppnar väl i tråden?Nu har jag köpt rituals sommarkalender. På köpet fick jag också en stor kroppskräm och en liten olja!
Haha... ja om ni vill kan jag ju göra det. funderar om jag ska börja 1 augusti... måste ju ha ett startdatum...Du öppnar väl i tråden?
OM vi vill?!Haha... ja om ni vill kan jag ju göra det. funderar om jag ska börja 1 augusti... måste ju ha ett startdatum...
Haha... ja om ni vill kan jag ju göra det. funderar om jag ska börja 1 augusti... måste ju ha ett startdatum...
Kanske liiite tidigt att börja prata om vinterns kalendrar MEN jag har redan hunnit sörja att My Muesli slutat med sin Sverigeförsäljning och att jag därmed inte kommer kunna köpa någon grötkalender i år Det var faktiskt höjdpunkten december 2021.
Kanske kan snärja någon tysklandsbaserad bukefalist till att skeppa hit en, å andra sidan
Förstår inte vad du pratar om, vadå "liiite tidigt"? Finns inget sådant vad gäller adventskalendrar???Kanske liiite tidigt att börja prata om vinterns kalendrar MEN jag har redan hunnit sörja att My Muesli slutat med sin Sverigeförsäljning och att jag därmed inte kommer kunna köpa någon grötkalender i år Det var faktiskt höjdpunkten december 2021.
Kanske kan snärja någon tysklandsbaserad bukefalist till att skeppa hit en, å andra sidan
Den går inte att hitta genom tyska Amazon då?Kanske liiite tidigt att börja prata om vinterns kalendrar MEN jag har redan hunnit sörja att My Muesli slutat med sin Sverigeförsäljning och att jag därmed inte kommer kunna köpa någon grötkalender i år Det var faktiskt höjdpunkten december 2021.
Är det dags att starta adventskalendertråden 2022?
Jag har startat flera trådar på det ämnet de senaste åren så känner nästan att det är mitt ansvar att göra det...
Men man kanske ska hålla sig till augusti innan den startas?
VA?! Det var i år som jag äntligen skulle unna mig en sånKanske liiite tidigt att börja prata om vinterns kalendrar MEN jag har redan hunnit sörja att My Muesli slutat med sin Sverigeförsäljning och att jag därmed inte kommer kunna köpa någon grötkalender i år Det var faktiskt höjdpunkten december 2021.
Coolstuff hade den förra året så ni får hoppas på att de tar in den iår igen.VA?! Det var i år som jag äntligen skulle unna mig en sån
tack för tipset ser att du t.om skrev det innan Vi får hoppas! Annars är jag tillbaka på ruta 1 vilken kalender förutom IKEAs som jag ska ha hahaCoolstuff hade den förra året så ni får hoppas på att de tar in den iår igen.
Du kanske får lägga ut din potentiella shoppinglista för inspirationDet är augusti nu
Förövrigt längtar jag till det är dags att börja inhandla adventskalendrar, har skrivit upp ett 20-tal olika kategorier som är intressanta