Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan va baby rosa allting var.
Nu Àr jag ledsen... TÀnkte bestÀlla YSL:s kalender ÀndÄ, men medan jag krÄnglade med att bli medlem pÄ Kicks (och fÄ ytterligare 20 % rabatt, som i slutÀndan ÀndÄ inte gick att anvÀnda till kalendern) sÄ hann kalendern ta slut.
Men förvirrande nog kan jag fortfarande betala för den (?) nÀr jag gÄr till kassan och den stÄr som "tillfÀlligt slut". Törs jag genomföra köpet ÀndÄ?
Edit: NÀ, det gick inte. BlÀ vad less jag blir nu.
Jag med, den stÄr pÄ listan till nÀsta Är ocksÄ om jag kan fÄ den till ett bra prisVisa bifogad fil 81773
SÄ glad att jag köpte Essiekalendern! FÀrgskalan Àr precis i min smak, tvÄ av lacken har jag redan
Tack @TeamLundVer för tipset
NÀsta Är vÀljer jag den istÀllet för Body Shop, Àven om jag har varit nöjd med den ocksÄJag med, den stÄr pÄ listan till nÀsta Är ocksÄ om jag kan fÄ den till ett bra pris
Ăr du i rĂ€tt trĂ„d?Kulturens ABC pratar om oss i senaste avsnittet! âKilltokig i ödehusâ.
Ăr du i rĂ€tt trĂ„d?
????
Jag tycker ocksĂ„ att MyMuesli Ă€r fantastiskt vacker och vĂ€lgjord - och i vissa luckor fĂ„r man STORA saker - typ termosar och jĂ€tteburkar med flingor! Men - visst Ă€r detta just granola, inte myssli?!? SjĂ€lv tĂ€nker jag tvĂ€rtom - jag vill ha myssli, INTE klumpig granola som i de hĂ€r (för övrigt jĂ€ttefina) burkarna. TĂ€nker vi olika kring vad som Ă€r myssli och vad som Ă€r granola? (FörlĂ„t, men jag hiittar inte u:et med prickar över pĂ„ min keyboard sĂ„ det blir myssli...)MyMĂŒsli. Jag Ă€r Ă€ven nöjd med MyMĂŒsli. Varierande smaker och innehĂ„ll. Tycker den Ă€r vĂ€rd sitt pris. DĂ€remot vet jag inte om jag kommer köpa den igen, Ă€r mer en fantast av granola Ă€n just mĂŒsli.
SjĂ€lv skiter jag fullkomligt i om det Ă€r mĂŒsli eller granola. Jag menar, ett företag som slĂ€nger in smaker som cheesecake, choklad och saltkola i nĂ„got man normalt sett Ă€ter till frukost hamnar omedelbart pĂ„ min topplista oavsettJag tycker ocksĂ„ att MyMuesli Ă€r fantastiskt vacker och vĂ€lgjord - och i vissa luckor fĂ„r man STORA saker - typ termosar och jĂ€tteburkar med flingor! Men - visst Ă€r detta just granola, inte myssli?!? SjĂ€lv tĂ€nker jag tvĂ€rtom - jag vill ha myssli, INTE klumpig granola som i de hĂ€r (för övrigt jĂ€ttefina) burkarna. TĂ€nker vi olika kring vad som Ă€r myssli och vad som Ă€r granola? (FörlĂ„t, men jag hiittar inte u:et med prickar över pĂ„ min keyboard sĂ„ det blir myssli...)
Vi tĂ€nker nog annorlunda i sĂ„ fall. Jag tror det har varit nĂ„gon granola frĂ„n min MyMĂŒsli, men överlag mĂŒsli. Havregryn har i mitt tycke inte i en granola att göra i alla fall. Men, det lĂ„ter inte som att vi har samma kalender om du i vissa luckor fĂ„r större grejer Ă€n i andra? Jag köpte den billigare varianten med enbart mĂŒsli och fĂ„r alltid samma storlek pĂ„ burkarna.Jag tycker ocksĂ„ att MyMuesli Ă€r fantastiskt vacker och vĂ€lgjord - och i vissa luckor fĂ„r man STORA saker - typ termosar och jĂ€tteburkar med flingor! Men - visst Ă€r detta just granola, inte myssli?!? SjĂ€lv tĂ€nker jag tvĂ€rtom - jag vill ha myssli, INTE klumpig granola som i de hĂ€r (för övrigt jĂ€ttefina) burkarna. TĂ€nker vi olika kring vad som Ă€r myssli och vad som Ă€r granola? (FörlĂ„t, men jag hiittar inte u:et med prickar över pĂ„ min keyboard sĂ„ det blir myssli...)
De har ju bĂ„de mĂŒsli och granola pĂ„ din hemsida. Nu har jag ingen kalender i Ă„r men jag vill minnas att det fanns bĂ„de och i min kalender förra Ă„ret (premium).Jag tycker ocksĂ„ att MyMuesli Ă€r fantastiskt vacker och vĂ€lgjord - och i vissa luckor fĂ„r man STORA saker - typ termosar och jĂ€tteburkar med flingor! Men - visst Ă€r detta just granola, inte myssli?!? SjĂ€lv tĂ€nker jag tvĂ€rtom - jag vill ha myssli, INTE klumpig granola som i de hĂ€r (för övrigt jĂ€ttefina) burkarna. TĂ€nker vi olika kring vad som Ă€r myssli och vad som Ă€r granola? (FörlĂ„t, men jag hiittar inte u:et med prickar över pĂ„ min keyboard sĂ„ det blir myssli...)
Jag mixar en egen gröt pĂ„ deras sida, utöver den jag bestĂ€ller massor av, och det Ă€r rena chokladdrömmen. Toppen de dagar dĂ„ kroppen skriker efter chokladSjĂ€lv skiter jag fullkomligt i om det Ă€r mĂŒsli eller granola. Jag menar, ett företag som slĂ€nger in smaker som cheesecake, choklad och saltkola i nĂ„got man normalt sett Ă€ter till frukost hamnar omedelbart pĂ„ min topplista oavsett
Jag har ju deras premium i Ă„r och det Ă€r bĂ„de mĂŒsli och granola i. Och gröt och te och choco bars. Men inga saker som inte gĂ„r att Ă€ta som det Ă€r i den som bara har mĂŒsli?De har ju bĂ„de mĂŒsli och granola pĂ„ din hemsida. Nu har jag ingen kalender i Ă„r men jag vill minnas att det fanns bĂ„de och i min kalender förra Ă„ret (premium).