Bodyshop: Jättebra, massor av saker jag kan och vill använda! Dyr som sjutton, 4195:- men om produkterna kan göra mig några år yngre är det allt värt det
i princip bara fullstorlekar hittills!
Mac: Jättenöjd! Älskar formulan på deras läppstift och tycker att det är en bra mix i kalendern. Hoppas på fler läppstift framöver
OBS! Ska man köpa den här ska man göra det från deras egna hemsida. På deras hemsida kostade den ca 1100:- med rabatt medan bland annat Zalando sålde den för 3000:-!
Schwarzkopf: Helt okej. Några grejer jag inte kan använda men överlag en bra mix. Har hittills bara testat en hårspray men den gjorde sitt jobb!
Yves Rocher: Jättebra kalender för nästan inga pengar alls! Ett märke jag knappt kände till innan jag köpte kalendern men som jag verkligen börjat gilla. Hade kunnat vara utan apelsinchokladdoften
Zalando: Bra kalender med lite av varje. Bara att lägga i en Foreo Ufo Mini är ju imponerande och resterande produkter har också varit kul.
Sniph: Många bra produkter som jag aldrig hört talas om och som jag annars inte hade köpt. Rumsdoften med tallbarr (?) står nu i mitt sovrum, tycker att den doftar hur gott som helst! Ser fram emot fler parfymer i kommande luckor.
Kul också med en så bred blandning. En bok, rumsdoft, tepåsar, hudvård, etc.
Kicks Hudvård: Tror inte någon kan vara missnöjd med den! Jättebra blandning, stora storlekar och kvalitetsmärken.
Nordicfeel (första): Också en bra kalender, kanske den bästa av de fyra som NF släppte i år.
Nordicfeel (Mixed): Kul kalender, mycket hårvård! Det enda som är trist med NF-kalendrarna i år är att det är så förbannat mycket Allélgrejer
Vet inte om det bådar gott att de har så mycket överskottslager på det märket men jag får testa och se vad jag tycker. Hittills har jag fått 6 serum och 2 ansiktskrämer
Nordicfeel Make Up Guru: Den här kalendern kan jag verkligen inte klaga alls på. Dels är det en bra blandning och dessutom fick jag pengarna tillbaka då det upptäcktes att några av sminkgrejerna hade utgångna datum. Alla kunder som köpt den fick hela summan tillbaka men fick samtidigt behålla hela kalendern.
Jag som av misstag råkade köpa två fick därför massor av gratisprodukter
Det jag älskar mest är mascaran från Estee Lauder. Den är så jäkla bra! I mailet från Nordicfeel uppmanades alla att slänga den och några grejer till men när jag kollade upp batchkoden stod det att den var okej att använda i 8 månader till så jag kör på. Jätteglad för den, jag tycker att det är en av de bästa mascarorna jag någonsin testat!
Ska sägas också att med skönhetskalendrarna så kollar jag alltid igenom Grääs öppningar innan köp, jag vill veta vad jag kan vänta mig.
Cartwright & Butler: Superbra kalender! Kan absolut tänka mig att köpa den igen. Bra blandning av olika delikatesser där allt smakar fantastiskt!
Kahls tekalender: Också jättebra, kul blandning av en massa olika smaker och tesorter. Hittat flera nya favoriter som jag vill köpa större påsar av!
MyMuesli: Drömmig müsli på morgonen! Inte så nyttig med tanke på all choklad och liknande men väldigt, väldigt god. Kan absolut tänka mig att köpa den här nästa år också!