Jag fick bara ätbart förra åretJag har ju deras premium i år och det är både müsli och granola i. Och gröt och te och choco bars. Men inga saker som inte går att äta som det är i den som bara har müsli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick bara ätbart förra åretJag har ju deras premium i år och det är både müsli och granola i. Och gröt och te och choco bars. Men inga saker som inte går att äta som det är i den som bara har müsli?
Men de nämner inte Buke väl?Kulturens ABC pratar om oss i senaste avsnittet! ”Killtokig i ödehus”.
Men de nämner inte Buke väl?
Haha det lyssnade jag efter... utan köpa kalendrar generellt?
Jag köpte deras största, eftersom jag bara har en kalender i år. Jag fick en jättefin te-termos häromdagen!Jag har ju deras premium i år och det är både müsli och granola i. Och gröt och te och choco bars. Men inga saker som inte går att äta som det är i den som bara har müsli?
Jag var sugen på den, men kände sen att det var lite dyrt plus att jag nog inte var i så stort behov av sånt som termos eller togo bowls. Använder ju inte sånt ändå.Jag köpte deras största, eftersom jag bara har en kalender i år. Jag fick en jättefin te-termos häromdagen!
JA! Vi behöver inte vänta ända till december för att få öppna kalendrar igen!
Det är bara att köpa en RAMADANkalender!
Visa bifogad fil 84971
JA! Vi behöver inte vänta ända till december för att få öppna kalendrar igen!
Det är bara att köpa en RAMADANkalender!
Visa bifogad fil 84971
Nu viftar ni med vinflaskan framför en alkoholist!
Perfekt, då har jag ju hunnit få skatteåterbäringen Får göra en excelfil över årets släpp!Idag har jag beställt Glossybox påskägg. Det var en produkt jag ändå tänkt köpa som ändå kostar nästan lika mkt som hela ägget.
Sen insåg jag att det idag är fem månader till slutet av augusti dvs då vissa kalendrar släpps...
Haha...
@Zinfernia du får börja planera under vår/sommar!
Japp excelblad där du kan analysera alla kalendrar. Och du bör nog göra ett blad också med hästens kalendrar också dvs en utvärdering.Perfekt, då har jag ju hunnit få skatteåterbäringen Får göra en excelfil över årets släpp!
Oh noNu släpper Rituals en kalender för sommaren... med 13 luckor.
Företagen har väl insett vilka pengar det finns i det här- så de vill ta det även till sommaren.
https://www.rituals.com/sv-se/summer-of-joy-1113889.html
Det där borde jag kanske inte ha nämnt...Oh no
Nej! Så jävla tanklöst av dig!Det där borde jag kanske inte ha nämnt...
SorryNej! Så jävla tanklöst av dig!
Speciellt nu när jag ligger hemma och är asförkyld och tycker synd om mig själv
Åh, den måste jag spana in!Nu har jag köpt rituals sommarkalender. På köpet fick jag också en stor kroppskräm och en liten olja!
Ska bli så kul att öppna denna- vet dock att det är produkter jag älskar.