Haha, är så himla bitter över att jag inte passade på att köpa Bangerheads kalender....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Man ångrar bara kalendrar man inte köpte.Haha, är så himla bitter över att jag inte passade på att köpa Bangerheads kalender....
Att det ens görs en dokumentär om det visar ju lite hur sjukt hela situationen ärNu kan ni lyssna på P3 nyheter dokumentärs avsnitt om Julkalenderkaoset kring Caia
https://sverigesradio.se/avsnitt/ju...33695&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio
Jag har flera gånger tänkt på hela det där spektaklet, och undrat ifall caia inte hade gått ut så hårt på förhand med sin kampanj för kalendern, utan mera varit lite lågmält "hej, vi har gjort en kalender i år, hoppas ni gillar den", hade det hela blivit såhär stort då ens, eller hade det mera gått under radarn som bara en dålig kalender?Nu kan ni lyssna på P3 nyheter dokumentärs avsnitt om Julkalenderkaoset kring Caia
https://sverigesradio.se/avsnitt/ju...33695&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio
Du är inte ensam om detVill fortfarande göra något super-klipp och köpa en till
Såg en hel hög Body shop-kalendrar i butik idag men de verkade säljas för fullpris fortfarande..Du är inte ensam om det
För några år sedan i mars köpte jag en stor Smarties kalender på matsmart för typ 37 kr. Så jag håller tummarna för att det kanske dyker upp nåt liknande där till våren. (Fast gärna tidigare såklart).
Åhléns säljer BodyShops kalendrar med 30%rabattSåg en hel hög Body shop-kalendrar i butik idag men de verkade säljas för fullpris fortfarande..
Fanns Skippers pipe på Eko..? Va f... typsikt inte fanns på Skövdes Eko när var där, men blev en Milka iallafall.Eko hade idag 50% på leksakskalendrar och 20% på smink- och godiskalendrar, så där köpte jag en Skipper pipes kalender till pappa. På City gross fanns Oreokalender för 59,95:- till dottern och Anton Bergh för 99:- till mamma och mig
Jag har flera gånger tänkt på hela det där spektaklet, och undrat ifall caia inte hade gått ut så hårt på förhand med sin kampanj för kalendern, utan mera varit lite lågmält "hej, vi har gjort en kalender i år, hoppas ni gillar den", hade det hela blivit såhär stort då ens, eller hade det mera gått under radarn som bara en dålig kalender?
Yep, den enda lakritskalendern de hade.Fanns Skippers pipe på Eko..? Va f... typsikt inte fanns på Skövdes Eko när var där, men blev en Milka iallafall.