Jaha. Då mobbar de er med iPhone få. Eller så kommer samma elände på Android också..Jag har iPhone och jag har inte heller tema.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Då mobbar de er med iPhone få. Eller så kommer samma elände på Android också..Jag har iPhone och jag har inte heller tema.
Jaha. Då mobbar de er med iPhone få. Eller så kommer samma elände på Android också..
Ja så är det för mig också, svart på startsidan.Jag fick också svart bakgrund nu på min iphone. Men bara på startsidan, inte på övriga sidor. Sjukt störande.
edit: Jag får inte fram nåt ljud heller. Förut kunde jag scrolla tills jag hittade ett inlägg med ljud avslaget och klicka på det. Nu går inte det. Så less på att det ska ändras till sämre hela tiden.
En bild intaget är pga nya uppdateringen. Tycker den är sjukt störig, men inte mycket att göra något åt tyvärr.Jag blir tokig! Fortfarande svart bakgrund. Men det som stör mest är ju att det bara går att scrolla en bild i taget, inte flödet liksom.
Fast så är det inte för mig och allt är uppdaterat. Väldigt konstigtEn bild intaget är pga nya uppdateringen. Tycker den är sjukt störig, men inte mycket att göra något åt tyvärr.
Samma här.Fast så är det inte för mig och allt är uppdaterat. Väldigt konstigt
Vad totalt udda att det ska skilja så mellan Iphone och Android app.
Det var därför jag var nyfiken om det var så på alla Iphone. För att jag tyckte det var udda.
Jag blir tokig! Fortfarande svart bakgrund. Men det som stör mest är ju att det bara går att scrolla en bild i taget, inte flödet liksom.
Nej. Var hittar man den?Har du kontaktat kundtjänst?
Fattar ändå inte var jag skriver om mitt problem, inga förslag stämmer ju.
Fattar ändå inte var jag skriver om mitt problem, inga förslag stämmer ju.
Jag vet inte hur uppdateringarna styrs om det är som med fb att vissa får uppdateringen först. Jag minns inte om jag fick mitt utan att uppdatera appen eller om det kom med en uppdatering.Fast så är det inte för mig och allt är uppdaterat. Väldigt konstigt
Nej. Var hittar man den?
Jag fick också svart bakgrund nu på min iphone. Men bara på startsidan, inte på övriga sidor. Sjukt störande.
edit: Jag får inte fram nåt ljud heller. Förut kunde jag scrolla tills jag hittade ett inlägg med ljud avslaget och klicka på det. Nu går inte det. Så less på att det ska ändras till sämre hela tiden.