Har du testat att ändra där å se va som händer?Det där har jag redan.
Jag har gjort det på min iPhone 12 mini iOS 15.4.1 och det ändrade för mig, har senaste versionen på Instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat att ändra där å se va som händer?Det där har jag redan.
Ändrat till mörkt? Då blir ju allt med mörk bakgrund.Har du testat att ändra där å se va som händer?
Jag har gjort det på min iPhone 12 mini iOS 15.4.1 och det ändrade för mig, har senaste versionen på Instagram.
Man kan ju testa att ändra till mörk går ur inställningar, sen går in i inställningar igen och ändrar till ljus.Ändrat till mörkt? Då blir ju allt med mörk bakgrund.
Smart men det hjälpte tyvärr inte.Man kan ju testa att ändra till mörk går ur inställningar, sen går in i inställningar igen och ändrar till ljus.
Kan ju va så att det hängt sig också och då kan den va en väg att testa å se om det hjälper.
Ingen skillnad.Jag tänker också att du kanske ska prova att avinstallera appen och installera den på nytt, om det bara är i den appen och ingen annanstans.
Ingen skillnad.
Vad totalt udda att det ska skilja så mellan Iphone och Android app.
Jag råkade ut för det för ungefär en månad sedan. Har samma telefon som du, och hittade ingen inställning där jag kunde ändra tillbaka. Efter ungefär en vecka, minns inte exakt, så gick det tillbaka till det ursprungliga utan att jag gjorde något.Min bakgrund på instagram har helt plötsligt blivit svart. Går det att ändra?
Jag har iPhone 11.
Ok. Får hoppas på det. Det mörka skulle jag kunna leva med kanske men upplever det annorlunda när jag skrollar. En bild i taget liksom, inte som i ett flöde.Jag råkade ut för det för ungefär en månad sedan. Har samma telefon som du, och hittade ingen inställning där jag kunde ändra tillbaka. Efter ungefär en vecka, minns inte exakt, så gick det tillbaka till det ursprungliga utan att jag gjorde något.
Jag upplevde precis detsamma. Blev till slut så irriterad att jag inte gick in på några dagar och sen var det borta.Ok. Får hoppas på det. Det mörka skulle jag kunna leva med kanske men upplever det annorlunda när jag skrollar. En bild i taget liksom, inte som i ett flöde.
Ok tack! Skönt att inte behöva fundera på om man håller på att bli knäpp.Jag upplevde precis detsamma. Blev till slut så irriterad att jag inte gick in på några dagar och sen var det borta.
Har du startat om mobilen också? Det brukar va en sak man testar när inget annat funkar, så du kanske redan gjort det.Smart men det hjälpte tyvärr inte.
Ja det har jag gjort men jag är tacksam för alla tips!Har du startat om mobilen också? Det brukar va en sak man testar när inget annat funkar, så du kanske redan gjort det.
Jag har ju inte Iphone men tycker det låter helskumt att appen skulle vara annorlunda för Iphone så att inte teman finns..
Någon mer som har Iphone som inte har den inställningen för teman som hittas under inställningar inne i instagram-appen?
Imorgon ska jag gå in på insta på datorn och se om jag har tema där.Jag har iPhone och jag har inte heller tema.
Förändringen var bara på datorn för mig.Imorgon ska jag gå in på insta på datorn och se om jag har tema där.
Jaha.Förändringen var bara på datorn för mig.