Krångel vid nytt lån?

Vi överväger byta bank pga allmänt dåliga kunskaper hos bankkontakten. Hade en personlig bankkontakt genom många år, men sen hen slutade har det varit en ny person varje år med mindre och mindre erfarenhet.

Vi har funderat på att samla allt hos LF. Ni som är är missnöjda/nöjda, vilka område är det?
Vi tillhör Halland.

Vi har LF, (Halland) och är otroligt nöjda. Vi har gått igenom de flesta storbankerna men är absolut mest nöjda med LF. Vi har haft samma bankman i 4år och hon är nu med oss genom vårt 2:a husköp, hon svarar alltid så snart hon har möjlighet.

Det verkar ha blivit svårare att ta lån? 2009 när det var finanskris blev jag arbetslös och pengarna tog snabbt slut. Då gick jag till lokala Swedbank och körde en fuling, jag sa att jag behövde pengar till renovering. Jaha, inga problem, fick 40k på kontot direkt. Inga frågor om fast anställning, kalkyler eller någonting.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
Tjatter *Spiolers för Agents of SHIELD säsong 1* Ända sedan 40-talet har organisationen S.H.I.E.L.D. i hemlighet skyddat allmänheten från...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
14 692
Senast: Paddington
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 497
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka