Vi var skarpa när det gällde skarpt lägeVi goda var inte superskarpa direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi var skarpa när det gällde skarpt lägeVi goda var inte superskarpa direkt!
Ja, ibland är det nästan läskigt hur man kan hitta varann!Vi var märkligt synkade. I DL så hade jag ett helt inlägg klart med en röst på Hedinn ungefr samma teori som du hade - så postade du och jag ville inte lägga en andraröst så jag ändrade till Paddi. Sen hände samma sak med Mirtai, men då var jag mer säker på att hon var ulv faktiskt.
Det är kul att vara spion så jag var också bitter en stund
Eller så hade onda jäkla oflyt vid Mirtailynchen...Vi var skarpa när det gällde skarpt läge
Eller så hade onda jäkla oflyt vid Mirtailynchen...
jag och Hedinn hade iaf hittat Qitis utan den (det fanns annat vi reagerade emot), sedan är frågan om vi fått med oss er två utan denEller så hade onda jäkla oflyt vid Mirtailynchen...
men sedan nojade du ju iaf å la även sian på migDär övertygade Paddi mig att hon var god!
Förresten var det väl inte mirtai-lynchen utan lynchen innan du tänker på - dvs karamell-lynchen där bollen missade DL.....Eller så hade onda jäkla oflyt vid Mirtailynchen...
samtidigt så är det så att hade jag inte velat fått ut hedinn istället för lenaH när jag kom in i lyan så hade vi fått ut båda
jajaja men å andra sidan fick jag ut en oskyddad ängel @Poisonous då jag ansåg henne vara ett "säkert" käk så.....
Stämmer!Förresten var det väl inte mirtai-lynchen utan lynchen innan du tänker på - dvs karamell-lynchen där bollen missade DL.....
jag är bara glad över att det inte var vi som råkade skicka iväg en spionrad med vem ängeln skyddade till lyan....Den enda natt jag inte skyddade mig själv, jäkla du
Det är väl snarare jag som ska tacka för att du stod ut med mig efter jag dött...insåg att jag missat detta:
Stort tack till LL @Gabby_Ossi för temat och att hålla ihop leken, alla deltagare för en trevlig lek och slutligen min fantastiska tvilling @Hedinn som stod ut med mig i PM-tråden
men sedan nojade du ju iaf å la även sian på mig
Även om jag tyckte jag skrev så tydligt som möjligt "att varför skulle tvillingarna ge iväg en sia redan Dl1 när det inte fanns så mycket skrivet å knappt ngt att gå på".......
Så syndDet hann jag inte läsa innan DL.
Men det spelade inte så stor roll. Jag var rätt säker på q
Pfft, tala för dig själv.Vi goda var inte superskarpa direkt!
Roller:
1. Hedinn - FitzSimmons/Tvilling
2. Niyama/qitis2 - Ulv
3. cirkus - Skye/Spion
4. qitis - Bybo
5. bollen__ - Ulv
6. Karamelldrottningen - Bybo
7. Poisonous - Coulson/Ängel
8. Lenis/cirkus2 - Bybo
9. LenaH - May/Jägare
10. Paddington - FitzSimmons/Tvilling
11. Mirtai - Ward/Ulv i fårakläder
Dygn 1
Fårulven röstar på cirkus
Cirkus (spion) lynchas
Ängeln skyddar Poisonous
Tvillingarna skickar spionrad till Mirtai
Jägaren jagar Hedinn
Ulvarna käkar qitis (bybo)
Dygn 2
cirkus ersätter Lenis
qitis ersätter Niyama
Fårulven röstar på Karamelldrottningen
Karamelldrottningen (bybo) lynchas
Ängeln skyddar Poisonous
Jägaren jagar Hedinn
Ett paket med spionrad används: Jägaren jagar Hedinn
Tvillingarna skickar sia till cirkus
Ulvarna käkar Hedinn (tvilling)
Dygn 3
Mirtai (fårulv) lynchas
Ängeln skyddar cirkus
Jägaren jagar qitis
Paket används för att sia Paddington
Ulvarna käkar Poisonous (ängel)
Dygn 4
qitis (ulv) lynchas
Jägaren jagar bollen__
Ulvarna käkar LenaH (jägare)
Tack till den tappra lilla skaran som ville vara med i leken
Tack själv för en kul lek - ja allt var ju kul utom att dö i första lynch som spion Jag tyckte ändå att jag la pusslet relativt snabbt efter det ändå. Jag gillar dessa lagom stora lekar - det blir väldigt hanterbart för mig. Är det 15-20 deltagare så försöker jag bara överleva första dygnen och börja sortera nångång efter 3 dygn.
Jag tycker att balansen blev väldigt bra och jag gillar tvillingbrevbärarna som var nytt för mig.
Jag tycker det var svårt nog ändå!Tack! Jag tycker också det var rätt lagom storlek egentligen, sedan blev det kanske lite svårare av att jag inte väntade in svar att alla kunde i lektråden så vi fick ta inhoppare, men då fick ju å andra sidan ni som var här leka längre
Jag tycker inte om när det blir för mycket att goda hittar varandra direkt så försökte föra in lite mer osäkra element, med Jägaren, ingen ren siare, Brevbärare som kan råka skicka fel... Sedan att tvillingarna fick vara brevbärare tänkte jag gjorde att de antingen fick hålla sig lite mer hemliga eller inte få dela ut så många paket Men du prickade ju väldigt snabbt även utan spioninfon!
Sedan har jag lite dåligt samvete mot de onda att jag försov mig och sköt upp DL, för vid ordinarie DL så hade de LenaH som käkval och hon jagade fortfarande Hedinn, så hade blivit betydligt svårare läge för goda
Hade du fått som du velat hade vi ju oxå skickat sian till Mirtai...Tvillingrollen som brevbärare var också skitbra, utöver det du skrev var det otroligt skönt att lindra ångesten genom att ha nån att ta besluten ihop med. Så är det liksom inte bara mitt fel när jag skickar paket till ulvar.
Nja, beskydd, väl?Hade du fått som du velat hade vi ju oxå skickat sian till Mirtai...