Just det var ju uppenbart att hon inte gjort ju när hin började fundera över om jag var jägareMeeen @cirkus - jag var helt övertygad om att du faktiskt siat Qitis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det var ju uppenbart att hon inte gjort ju när hin började fundera över om jag var jägareMeeen @cirkus - jag var helt övertygad om att du faktiskt siat Qitis
Ok, tyckte ändå du var skum.Jag har gått tillbaka, kollat alla inlägg, misstänkte aldrig dig. Skrev frågor på natten, visste att du var död
Vi vet att vi gjorde bort oss lite med paketet samtidigt var det det som gjorde att vi hamnade på rätt spår när det gällde dig (även om vi inte skrev ut det i tråden ) Du försa dig nämligen....
Jo jag vet vad jag skrev jag var ju ond så klart jag var skum, men jag orkar inte vara övertydlig i varenda inlägg längre. Som när man inte kan skriva hörs imorgon utan att lägga till om jag lever då. För annars blir man misstänkt. Så drygt. Då är jag hellre skum oavsett god eller ondOk, tyckte ändå du var skum.
Sitter på telefonen så ser inte vilket nummer men på sidan 13 är det
Men Cirkus siade inte förrän natten som var å efter hon fått svaret gick hon direkt efter dig och röstade tidigtJust det var ju uppenbart att hon inte gjort ju när hin började fundera över om jag var jägare
vi hade ju för övrigt förmånen att ha facit NÄR vi skickade de olika paketen och till vemMen Cirkus siade inte förrän natten som var å efter hon fått svaret gick hon direkt efter dig och röstade tidigt
Haha sånt gör jag aldrig. Orkar aldrig skriva om jag lever/ om nån annan lever eller whatever, jag tänker att det borde vara självklart underförstått liksom. På samma sätt som att jag alltid skriver ur ett perspektiv att jag är god, det är ju givet att man gör oavsett roll. Misstänker aldrig någon annan för sånt, blir sällan misstänkt för det själv heller.Jo jag vet vad jag skrev jag var ju ond så klart jag var skum, men jag orkar inte vara övertydlig i varenda inlägg längre. Som när man inte kan skriva hörs imorgon utan att lägga till om jag lever då. För annars blir man misstänkt. Så drygt. Då är jag hellre skum oavsett god eller ond
jag låter min tvilling @Hedinn svara på det om hon vill - det var hon som började upptäcka detVad försa jag mig på
För övrigt var det otroligt skönt att ha någon som grävde teorier som jag kunde ta av och använda om när jag behövdejag låter min tvilling @Hedinn svara på det om hon vill - det var hon som började upptäcka det
Meeen @cirkus - jag var helt övertygad om att du faktiskt siat Qitis
Just det var ju uppenbart att hon inte gjort ju när hin började fundera över om jag var jägare
Du försa dig väl egentligen inte, det blev dock ett visst problem när du placerade bollen i lyan och såg Paddi som en möjlig kollega till henne.Vad försa jag mig på
Men Cirkus siade inte förrän natten som var å efter hon fått svaret gick hon direkt efter dig och röstade tidigt
Sedan vill jag och @Hedinn be om ursäkt till Cirkus1 för DL1...
MEN eftersom vi bägge två hade röster emot oss och vi tog fårulven i beaktande så kände vi att vi behövde samla oss och rösta på samma person eftersom vi visste var vi hade varandra men inte litade på någon annan, så att säga..
Hoppas du uppskattade vår försoningsgåva iaf (även om du använde den på mig )
Sedan tog jag din roll @cirkus utifrån @bollen__ s inlägg om att du verkade "irriterad" eller något liknande. Jag tänkte att hur frustrerad är man inte om man har en viktig och intressant roll som spion och sedan blir typ bybo eller ängel istället.......Jag insåg ju att jag var säker på q som ulv så det stod faktisskt mellan dig och bollen därav min sia på dig. När q sen sa att leken var över om hon åkte visste jag 100%
Men jag nailade lyan rätt snabbt eller hur Gabby? Den enda jag tvekade på var boll/paddi