Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi fick spionrad att jägaren jagade hedinnYou wish
Vi visste väl att spionraden skulle vara den minst olämpliga att skicka om den skulle råka hamna i lyanvi fick spionnrad att jägaren jagade hedinn
tyvärr efter jag ändrade käkval från Lena till hedinnvi fick spionrad att jägaren jagade hedinn
vi tog alltså spioninfon natt 2 och inte natt 1 - där avgjordes lekentyvärr efter jag ändrade käkval från Lena till hedinn
det hade ju varit fantastiskt att få ut både Lena och hedinn
Det var nog mer det faktum att vi inte behövde leta upp just den biten. Det var ganska så klart att bollen var i lyan iaf... Även om vi nojade en delMåste bara påpeka att ingen reagerade på att bollen började teoria om mig som ond när jag redan åkt ut. DET om något borde väll vara MYCKET misstänkt men ingen reagera ens på det
Klart jag lyssnar, då slapp jag ju rösta igenJag sa ju att jag ville dö!
Vars då? Jag minns att jag ställde frågor mitt i natten och sen kom på att du var död, men teoriat om dig som ond har jag inte gjort vad jag kan minnasMåste bara påpeka att ingen reagerade på att bollen började teoria om mig som ond när jag redan åkt ut. DET om något borde väll vara MYCKET misstänkt men ingen reagera ens på det
Bra att du var ulv @qitis då var jag inte helt och cyklade iaf
Ska vi klistra in vad vi skrev i tvillingtråden?Klart jag lyssnar, då slapp jag ju rösta igen
Meeen @cirkus - jag var helt övertygad om att du faktiskt siat QitisPaket används för att sia Paddington
Haha jaSka vi klistra in vad vi skrev i tvillingtråden?
Efter att jag hade åkt ut och LL skrivit sin uppdatering och det framkom att jag var bybo så skrev du två inlägg varav det ena med frågor till mig och att du misstänkte mig då.Vars då? Jag minns att jag ställde frågor mitt i natten och sen kom på att du var död, men teoriat om dig som ond har jag inte gjort vad jag kan minnas
Vi vet att vi gjorde bort oss lite med paketet samtidigt var det det som gjorde att vi hamnade på rätt spår när det gällde dig (även om vi inte skrev ut det i tråden ) Du försa dig nämligen....men hedinn och paddis som tvillingar var ju givna
Jag har gått tillbaka, kollat alla inlägg, misstänkte aldrig dig. Skrev frågor på natten, visste att du var dödEfter att jag hade åkt ut och LL skrivit sin uppdatering och det framkom att jag var bybo så skrev du två inlägg varav det ena med frågor till mig och att du misstänkte min då.
Uppenbarligen hade du inte ens läst hela tråden då för stod ganska tydligt att jag var finito det tyckte jag var riktigt ulvigt. Därför jag inte svarade eftersom jag var död då.
Jag ger bara paket till onda när jag är brevbärareOch jag ber om ursäkt för min tidsbrist och usla spel
Men tackar för spionraden och konstaterar att jag bara får paket när jag är ond