Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Jag har verkligen försökt så mycket jag kunnat idag att få de goda att lyfta blicken lite och se att de enda som vinner på att få ut mig idag så är det onda- för leken är slut om de tar kål på en god i denna lynchen:(
Jo jag tror det är 2 ulvar kvar- det känns orimligt med bara 2 ulvar på 11 deltagare helt enkelt
De onda luras väldigt bra nu tycker jag - och det är bara att lyfta på hatten och gratulera om dessa röster står sig som är just nu
Jag hinner inte vara inne något mer nu förrän efter 21 då jag har ett styrelsemöte som börjar strax
Kommer in efter 21 igen!

Tillbaka hemma efter nedläggningen av föreningen nu. Har läst det lilla som skrivits men inget som tagits upp får mig att ändra min inställning så min röst står kvar.

Jag har verkligen försökt så mycket jag kunnat idag att få de goda att lyfta blicken lite och se att de enda som vinner på att få ut mig idag så är det onda- för leken är slut om de tar kål på en god i denna lynchen

Nä faktiskt inte - det finns en roll kvar som kan ha ihjäl en ulv. OM du mot förmodan har den rollen så se till att spåra klokt :idea:

Jag tycker jag inte gjort något annat än att försöka hitta vilka som är onda i denna leken
Har det verkligen undgått någon?

Jag tycker jag inte gjort något annat än att försöka hitta vilka som är onda i denna leken
Har det verkligen undgått någon?
Det är inte det att du inte presenterar teorier. Problemet är att jag inte lyckas pussla in dig på någon av de goda roller som finns kvar. Och du har inte skrivit något som gör att jag ändrar min uppfattning om det.

kan inte goda hjälpa till genom att visa lite mer än att bara gå på att cirkus röstade på mig först?
Ni måste ju ha lite andra tankar än att bara gå på än att en person lägger en tidig röst på mig?
Siad är jag inte - så mycket vet jag och cirkus själv visar ju tydligt att hon inte vet vilken roll jag har tycker jag!!
och kämpar ju förtvivlat för att få lynchen till någon annan än mig måste jag säga

Det är inte det att du inte presenterar teorier. Problemet är att jag inte lyckas pussla in dig på någon av de goda roller som finns kvar. Och du har inte skrivit något som gör att jag ändrar min uppfattning om det.
varför kan du inte pussla in mig på någon god roll?
Fattar inte att du är så enkelspårig faktiskt:(

kan inte goda hjälpa till genom att visa lite mer än att bara gå på att cirkus röstade på mig först?
Ni måste ju ha lite andra tankar än att bara gå på vad en person lägger en tidig röst på mig?
Siad är jag inte - så mycket vet jag
och kämpar ju förtvivlat för att få lynchen till någon annan än mig måste jag säga
vad får dig att tro att jag röstar på dig utifrån vad Cirkus skrev?
Hade jag haft möjlighet att skriva tidigare så hade min röst kommit tidigare men oavsett - helt oberoende av Cirkus röst. Du var tillsammans m bollen min huvudkandidat redan i morse så det är inte "leka följa cirkus" som jag gör.

vad får dig att tro att jag röstar på dig utifrån vad Cirkus skrev?
Hade jag haft möjlighet att skriva tidigare så hade min röst kommit tidigare men oavsett - helt oberoende av Cirkus röst. Du var tillsammans m bollen min huvudkandidat redan i morse så det är inte "leka följa cirkus" som jag gör.
Ok det är ok men JAG uppfattar ju att det strömröstas på mig för att cirkus tidiga röst på mig indikerar att hon siat mig Och jag vet ju vart jag står så det stämmer inte alls för mig!

Ok det är ok men JAG uppfattar ju att det strömröstas på mig för att cirkus tidiga röst på mig indikerar att hon siat mig Och jag vet ju vart jag står så det stämmer inte alls för mig!
om jag nu har fel som du säger - vad är det jag har fått fel i mitt pussel? Visserligen kanske det inte spelar någon roll för då är väl leken slut efter käket.

Uppdatering

Skye hade blivit förd till SHIELDs högkvarter "The Hub" för att behandlas för sina skador, och efter att direktör Fury hade fiskat upp Fitz och Simmons från havet hade de också förts dit. Fitz låg fortfarande i koma, men Skye började känna sig bättre (kanske hade hon också fått lite av Coulsons mirakelmedicin?), och var otålig att å ge sig ut och hjälpa till igen. Men ingen ville berätta för henne eller Simmons vad som hände med resten av teamet, så de bestämde sig för att hacka sig in i systemet och ta reda på det själv. Jemma blev dock avbruten av Agent Sitwell och fick panik och sköt honom med Nattinatti-pistolen. Skye passade på att snoka igenom hans telefon och insåg att han hörde till Hydra! Så de kunde låsa in honom innan han kvicknade till igen.

qitis var ulven Agent Sitwell

*byt ut namn till mer lämpliga*

Uppdatering

Skye hade blivit förd till SHIELDs högkvarter "The Hub" för att behandlas för sina skador, och efter att direktör Fury hade fiskat upp Fitz och Simmons från havet hade de också förts dit. Fitz låg fortfarande i koma, men Skye började känna sig bättre (kanske hade hon också fått lite av Coulsons mirakelmedicin?), och var otålig att å ge sig ut och hjälpa till igen. Men ingen ville berätta för henne eller Simmons vad som hände med resten av teamet, så de bestämde sig för att hacka sig in i systemet och ta reda på det själv. Jemma blev dock avbruten av Agent Sitwell och fick panik och sköt honom med Nattinatti-pistolen. Skye passade på att snoka igenom hans telefon och insåg att han hörde till Hydra! Så de kunde låsa in honom innan han kvicknade till igen.

qitis var ulven Agent Sitwell

*byt ut namn till mer lämpliga*
näää det kan inte stämma?:angel:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar