stackars cirkus1 hade gärna missat DL1 om hon sluppit åkaSka börja missa DL1 i framtiden den rösten hade jag lagt oavsett roll så därför stör jag mig på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stackars cirkus1 hade gärna missat DL1 om hon sluppit åkaSka börja missa DL1 i framtiden den rösten hade jag lagt oavsett roll så därför stör jag mig på det.
Ja jag har ju röstat så på så sätt är det grönt.Det behöver ju inte vara då heller, jag kan sätt en DL tidigare på kvällen/em också om alla kan rösta tidigt.
stackars cirkus1 hade gärna missat DL1 om hon sluppit åka
OM jag varit ond hade jag nog satsat på att få ut dig i det läget i DL2 om jag ska vara ärlig Karamelldrottningen fick min röst efter sin märkliga röst på mig utan en rad om motivering till varför -vilket även du reagerade direkt på som du nog kommer ihåg?Och fick ju också påstötning om det av LL.Jag är tämligen säker på att de inte sitter i lyan ihop i allafall. Ingen av dem är godförklarad per se - men det finns för många indikationer på att de inte skulle vara i lyan. Bägge två har drivit aktivt mot Mirtai i två olika DL och nej, det förefaller mig osannolikt att de är i lyan. Däremot så ser jag din röst på karamell som räddade Mirtai - om nu Paddi är god som jag tror och bollen missade så hade du inget val om ni skulle ha kvar er fårulv
För mig är det du och bollen__ i första hand.
OM jag varit ond hade jag nog satsat på att få ut dig i det läget i DL2 om jag ska vara ärlig Karamelldrottningen fick min röst efter sin märkliga röst på mig utan en rad om motivering till varför -vilket även du reagerade direkt på som du nog kommer ihåg?Och fick ju också påstötning om det av LL.
Tycker fortfarande att du behöver tänka om!
jag är nog mest inne på att rösta på bollen__ känns som det oftast är hon som hamnar i lyan för mig medans jag velar mellan LenaH, Paddington och faktiskt lite även om dig om du inte kan tänka om! som den andra i lyan.Ja hon la en konstig röst på dig men nu när vi vet lite mer så ser jag det nog ändå som att du försökte rädda Mirtai. Det var bara Paddi kvar att rösta och jag håller henne som god, bollen__ var på utflykt så du hade helt enkelt inget val - jo du hade kunnat rösta på mig, men det var kanske svårare att få till en bra motivering.
Vem tänker du rösta på idag?
Jag har styrelsemöte från 18.30 -ca 21 idag så det funkar illa med dubbel Lynch vid 21. Tidigare typ vid 18 går bra för migDet behöver ju inte vara då heller, jag kan sätt en DL tidigare på kvällen/em också om alla kan rösta tidigt.
Det är väl inte dubbellynch, utan dubbel DL? @Gabby_Ossi ?Jag har styrelsemöte från 18.30 -ca 21 idag så det funkar illa med dubbel Lynch vid 21. Tidigare typ vid 18 går bra för mig
Osäker på om det funkar för @Paddington dock med tidigare Lynch?
Jag tror att du är lite färgad av dina tankar som q1. Och varför har du inte röstat på mig sedan q1 om du nu oftast placerar mig i lyan? Hm, näe jag tror nog att cirkus är rätt ute vad gäller dig.jag är nog mest inne på att rösta på bollen__ känns som det oftast är hon som hamnar i lyan för mig medans jag velar mellan LenaH, Paddington och faktiskt lite även om dig om du inte kan tänka om! som den andra i lyan.
Troligaste lyan för mig är LenaH och bollen__ de känns båda lite som de flyter med och inte riktigt kommer med egna tankar
Det är väl inte dubbellynch, utan dubbel DL? @Gabby_Ossi ?
Ja och q1 var ju god Så menar du med det att du vet att jag är god nu med?Jag tror att du är lite färgad av dina tankar som q1.
tro mig - en ond Q hade kommit på en motivering om jag velat haft ut digjo du hade kunnat rösta på mig, men det var kanske svårare att få till en bra motivering.
Nä, jag menar att du misstänkte mig som q1 men sedan har inte q2 röstat på mig fast chansen funnits. Att du var god som q1 visste jag ju inte när du röstade på mig förstås. nu vänder och vrider du på mina ord!Ja och q1 var ju god Så menar du med det att du vet att jag är god nu med?
Det där såg konstigt ut för mig!
Var försökte jag få in Pois i lyan?Jag röstar nu också så är det gjort och så hoppas jag vid gud att @cirkus ser lite klarare innan DL
LenaH seglar upp till att sitta i lyan efter att snabbt följa med cirkus röst på mig.
Jag tycker det är att göra det väldigt enkelt för sig och passar också förstås ulvarna bra att få till ett drev mot mig idag
Sedan reagerade jag lite på att LenaH nog ändå försökte få upp poisonus som ev i lyan igår kväll för att sedan lagom till innan nattresultatet blev känt vilja hålla poisonous god igen.
Kan det ha varit för att hon varit med och bestämt att poisonous skulle bli käk?
Och ingen ide att så in misstankar mot henne längre?
Hursom så är det som jag skrev tidigare idag ändå bollen__ jag tror mest på som kandidat att sitta i lyan. Hon slank undan lite för mig under DL2 när jag kom tillbaka som Q2 och hade lite tid att läsa igenom och bilda mig en uppfattning och sedan blev jag väldigt misstänksam mot Karamelldrottningen som inte ens la en motivering om mig -alls- när hon röstade på mig efter att ha resonerat om andra Kändes verkligen som något en slarvig ulv skulle kunna göra
Sedan igår kväll så har jag allt mer allt eftersom jag funderat igenom vilka som kan sitta i lyan kommit fram till att flest gånger har jag bollen där bara frågan med vem?
så därför :
qitis röstar på bollen__ för att jag tror att hon sitter i lyan pga undvikande spelstil och inte tillfört så mycket egna tankar utan helt enkelt glidit med
Var försökte jag få in Pois i lyan?
Men @qitis och @cirkus - om ni nu vill ha @Paddington som god (vilket jag också vill) så lämnar det @bollen__ och @Poisonous som ulvar. Funkar det rent tekniskt?
Äh, jag tänker släppa Paddi som ond. Hon måste liksom vara god efter att ha sänkt Mirtai igår, jag vägrar noja mer över henne!
Det ger Pois, q och bollen (för dig har jag också släppt) och jag skulle ju gärna ha frågat @Mirtai om bollen men jag tror inte jag skulle fått ett svar jag kan lita på i den här leken!
Jag är klart böjd att hålla med om att Pois antagligen spelar allena och då ger det mig q och boll kvar.
Skarpare än så blir jag inte nu och förhoppningsvis dör jag om en stund.
Det första var ju en rent spelteknisk fråga.här tyckte jag iaf?
sedan strax före nattdls resultat så kom detta från dig: