Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Uppdatering

De kvarvarande lojala SHIELD-agenterna hade lyckats hitta en strategiskt viktig lokal som Hydra använde för att skicka meddelanden till bl.a. Deathlok, och där de misstänkte att det kunde finnas information av var hans son hölls fången. Agent May skickades dit för att undersöka saken närmare, och möttes av Grant Ward...

Mirtai var Ulven i fårakläder, Grant Ward

NattDL 11.00

Uppdatering

De kvarvarande lojala SHIELD-agenterna hade lyckats hitta en strategiskt viktig lokal som Hydra använde för att skicka meddelanden till bl.a. Deathlok, och där de misstänkte att det kunde finnas information av var hans son hölls fången. Agent May skickades dit för att undersöka saken närmare, och möttes av Grant Ward...

Mirtai var Ulven i fårakläder, Grant Ward

NattDL 11.00

Men Jaaa!!!!!:banana:

Åh fyfan så skönt att jag inte var helt borta. Men jag trodde fan hon var vanlig ulv. Nåja, nu känns det mycket bättre.

21.07 bollen__ röstar på Poisonous
21.26 LenaH röstar på Hedinn
21.32 Cirkus1 röstar på paddington
21.42 qitis röstar på bollen__
21.53 Mirtai röstar på cirkus1
21.56 Hedinn röstar på cirkus1
21.59 Karamelldrottningen röstar på qitis1
21.59 poisonous rostar pa Bollen_
21.59 Niyama röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Cirkus1

qitis 1 blir käk

20.52 Poisonous rostar pa Circus2
21.46 cirkus2 röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous

Hedinn blir käk
21:25 cirkus röstar på Mirtai
21:52 Poisonous rostar pa LenaH
21:53 bollen__ röstar på Mirtai
21:58 Paddington röstar på Mirtai
21:59 LenaH röstar på Mirtai
22:00 qitis röstar på Mirtai

Jahopp, Fårulven Mirtai.
Jag vetifan vem som är den tredje ulven. För jag är faktiskt ganska säker på q som en av dom kvarvarande. Gårdagens röst på karamell pekar åt det hållet - ulvarna var ju tvugna att se till att inte Mirtai rök och då var en ulv tvungen att lägga en andraröst på någon. Dittills så hade bara jag och karamell röster utöver Mirtai.

Så vem som är den tredje (om jag nu har rätt om q)
bollen__ är den som har flutit med lite mer än de andra. Het kandidat faktiskt. MEN kan också vara god och då lät ulvarna det bli lottning i den DL mellan oss, såvida inte hon är ulv - då borde paddi också vara ulv :arghh::arghh: det blir för fullt i lyan nu

Paddi kom upp med tanken om att Mirtai borde röstat på karamell igår (i leken) för att rädda sig själv om hon varit god och på det sättet gjorde hon mig mer säker på att Mirtai faktiskt var ulv- hade hon gjort det mot en kollega? Dessutom den viktigaste kollegan? Hade en ulv inte försökt riktia bort strålkastaren från just fårulven och hellre försökt sänka den tredje ulven? Å andra sidan är Paddi en slipad rackare. Med på misstänkta listan men inte högst upp

LenaH tror jag fortfarande är på min halva och Pois likaså faktiskt. Jag tror inte att en ulv hade röstat på sin fårulv igår så det är väl dom två jag litar yttepuytte på.

21.07 bollen__ röstar på Poisonous
21.26 LenaH röstar på Hedinn
21.32 Cirkus1 röstar på paddington
21.42 qitis röstar på bollen__
21.53 Mirtai röstar på cirkus1
21.56 Hedinn röstar på cirkus1
21.59 Karamelldrottningen röstar på qitis1
21.59 poisonous rostar pa Bollen_
21.59 Niyama röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Cirkus1

qitis 1 blir käk

20.52 Poisonous rostar pa Circus2
21.46 cirkus2 röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous

Hedinn blir käk
21:25 cirkus röstar på Mirtai
21:52 Poisonous rostar pa LenaH
21:53 bollen__ röstar på Mirtai
21:58 Paddington röstar på Mirtai
21:59 LenaH röstar på Mirtai
22:00 qitis röstar på Mirtai

Jahopp, Fårulven Mirtai.
Jag vetifan vem som är den tredje ulven. För jag är faktiskt ganska säker på q som en av dom kvarvarande. Gårdagens röst på karamell pekar åt det hållet - ulvarna var ju tvugna att se till att inte Mirtai rök och då var en ulv tvungen att lägga en andraröst på någon. Dittills så hade bara jag och karamell röster utöver Mirtai.

Så vem som är den tredje (om jag nu har rätt om q)
bollen__ är den som har flutit med lite mer än de andra. Het kandidat faktiskt. MEN kan också vara god och då lät ulvarna det bli lottning i den DL mellan oss, såvida inte hon är ulv - då borde paddi också vara ulv :arghh::arghh: det blir för fullt i lyan nu

Paddi kom upp med tanken om att Mirtai borde röstat på karamell igår (i leken) för att rädda sig själv om hon varit god och på det sättet gjorde hon mig mer säker på att Mirtai faktiskt var ulv- hade hon gjort det mot en kollega? Dessutom den viktigaste kollegan? Hade en ulv inte försökt riktia bort strålkastaren från just fårulven och hellre försökt sänka den tredje ulven? Å andra sidan är Paddi en slipad rackare. Med på misstänkta listan men inte högst upp

LenaH tror jag fortfarande är på min halva och Pois likaså faktiskt. Jag tror inte att en ulv hade röstat på sin fårulv igår så det är väl dom två jag litar yttepuytte på.

Gör du inte en liten tankevurpa där? Om jag skulle vara ulv så kan väl fårulven räddat mig i DL mot dig ändå :) Och är jag inte ulv så kanske det kvittade för dom..För fårulven kan ju faktiskt rösta på samma i tråden som dolt väl?

Gör du inte en liten tankevurpa där? Om jag skulle vara ulv så kan väl fårulven räddat mig i DL mot dig ändå :) Och är jag inte ulv så kanske det kvittade för dom..För fårulven kan ju faktiskt rösta på samma i tråden som dolt väl?

Tankevurpa - moi? så här dags på dagen när jag är dödstrött?
Jo oavsett så är du en ulvkandidat

Hjälp mig nu?

Kan Paddi och bolllen vara ulvar tillsammans? Jomen det kan du ju.
Om q inte är ulv så är det fullt möjligt rent av troligt. Men varför skulle Paddi sänka fårulven?

Varför har jag fått för mig att q är ulv?
Fan jag kan inte tänka längre

Hjälp mig nu?

Om q inte är ulv så är det fullt möjligt rent av troligt. Men varför skulle Paddi sänka fårulven?

Jag måste återkomma imorgon för nattDL var väl inte förrän 11?

Hjälp mig nu?

Jag fattar inte heller varför du fått för dig att jag skulle vara ulv:confused::p

Jag tycker ju att det är givet att det alibiröstats på Mirtai idag då hon fick alla röster utom 1 och hon satt ju fast i bilen skrev hon ju i leken så kanske rent av bett om att bli utröstad?
Eller så fick lyan för sig att mirtai var siad efter hur det skrevs idag och snabbade sig på att rösta där? :idea: eller så la de rösterna sent för att se om det fanns nån chans att det ramlade in röster på någon annan
Det brukar ju vara så i lyan att de är nojiga för sånt- att någon i lyan bivit siad - och det kunde ju vara så att sian getts ut under natt 1 av tvillingarna som använts under natten till idag.

Men tycker att de borde tagit chansen att rösta på LenaH idag då- OM det nu inte är så att LenaH också sitter i lyan? men då borde de väl än hellre velat kanske få ut en vanlig ulv än fårulven:idea:

Äh blir också helt snurrig av alla möjliga scenarier hit och ditO_o febrig är jag också så hjälper ju inte till att göra det lättare att tänka

Paddington- känns efter gårdagen som trolig god för mig .

Det där var konstigt tycker jag!

Efter gårdagen dvs då hon röstade på Pois så känns hon snarare skum. Varför en meningslös röst på en som uppenbart gjorde så konstiga saker att den knappt spelar ihop med nån?

Jag vill nog också ha Paddi åt det goda hållet för Heddans död fick mig att omvärdera lite.
Varför? Tänker du på henne som tvilling? Jag har funderat på det för de var så synkade, men samtidigt fattar jag inte varför de skulle röstat ut mig i DL1, om någon av tvillingarna varit i fara så fine, men nu stod det ju mellan mitt första jag och bollen

Det där var konstigt tycker jag!

Efter gårdagen dvs då hon röstade på Pois så känns hon snarare skum. Varför en meningslös röst på en som uppenbart gjorde så konstiga saker att den knappt spelar ihop med nån?

Varför? Tänker du på henne som tvilling? Jag har funderat på det för de var så synkade, men samtidigt fattar jag inte varför de skulle röstat ut mig i DL1, om någon av tvillingarna varit i fara så fine, men nu stod det ju mellan mitt första jag och bollen
Som jag läser leken så pekar det mesta mot att paddington borde vara god- men vet det gör jag ju inte Precis det jag skrev också i det inlägget du klippte ut den raden från.
Lägger till det så ser du att det inte var röstningen som fick mig att vilja sortera in henne som god :
Paddington- känns efter gårdagen som trolig god för mig .
Pga det hon skrivit och hur hon uttrycker sig samt också för hennes resonemang och hur hon ställer upp sina funderingar.
Jag funderar kring det med hennes röstning att efter att paddis la en tredje röst på dig i dl1 och såg till att cirkus 1 åkte ut att hon kanske var mer försiktig med att lägga en avgörande röst i dl2? eller så visste hon att karamelldrottningen skulle åka- (för jag misstänker ju att Mirtai borde lagt sin dolda röst på karamelldrottningen för att inte riskera att själv åka ut via lottning där) och ville lägga en uddaröst så inte hon skulle hamna i blickfånget?

Fan nu gör du mig tveksam till om jag varit för snabb att vilja sortera in Paddington som god?:idea:
Lurar hon skjortan av mig?:cautious:

Samtidigt så känner jag efter denna lynchens resultat och även gårdagens röstning att du troligen borde vara god Nojjade kraftigt över dig tidigare att du lurades rejält ;)

Edit la till citatrad från mitt inlägg om paddis tidigare idag

Senast ändrad:
@qitis jag håller egentligen med om att hennes sätt att argumentera och ffa hennes väldigt goda argument för att rösta på Mirtai talar för att hon är god, men just det kan också vara ett jättebra sätt att luras - så jag är sjukt osäker på henne

Men @qitis och @cirkus - om ni nu vill ha @Paddington som god (vilket jag också vill) så lämnar det @bollen__ och @Poisonous som ulvar. Funkar det rent tekniskt?

Jag måste läsa om leken men det är rätt bekymmersamt att bara kunna sitta vid datorn 5 min i taget, jag får ingen kontinuitet och det är väl det som gör att jag inte spelar på topp direkt... :meh:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V