Vad med Mirtai gör att du tror att hon är ulv? Håller du LenaH åt det godare hållet?Då är det 8 kvar. Antingen 4-4 eller 5-3. Jag hoppas och tror på det senare annars är leken slut med lyckat käk.
Det bör finnas tv1 och tv2 samt jägare och ängel kvar och så en bybo förhoppningsvis.
Jag kan tänka mig att karamells frånfälle säkrades av att fårulv la sin dolda rlöst där och på någon helt annan i leken, för jag misstänkeratt Mirtai är ulv och hon räddades av fårulvens röst. Jag tror inte att både Hedinn och quitis som la öppna röster på karamell är ulvar, men med den här röstningen så tycker jag att quitis ser mer skum ut än Hedinn faktiskt.
20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous
När det gäller fårulven är jag lite kluven
Det vi vet är att Karamellen lynchades.
Endera blev det lottning eller så blev det "övervikt" till Karamellens nackdel.
Om det blev lottning så kan det innebära att ulvarna inte behövde engagera sig eftersom det kan ha varit två goda uppe för lottning. Det kan även vara så att en av de öppna rösterna dvs på Cirkus, Mirtai el LenaH (jag tar inte upp min röst för jag vet var jag har mig själv), kan ha varit på Karamellen dolt (å Karamellen kan inte ha röstat dolt på sig själv).
Sedan missade ju bollen att rösta och hon skulle ju även kunna vara fårulven.
Har jag missat ngt? Baronen har varit lite för bra sällskap ikväll och mina ögon börjar gå i kors så det är nog dags att stänga ned.