nä jag fattade inte hellerMen varför röstar du på q2? Du har ju ingen motivering alls till det utan bara pratat om andra i ditt inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nä jag fattade inte hellerMen varför röstar du på q2? Du har ju ingen motivering alls till det utan bara pratat om andra i ditt inlägg
Äh jag tänker rösta nu.
jag tycker ändå det hedrar Hedinn och Paddi att de varit inne och diskuterat en massa - jag håller inte med i så mycket av vad de säger och de ÄR högt på min lista bägge två, men jag har en liten vag tanke om att åtminstone en av dom kanske inte är ulv utan har en annan roll. Mirtai däremot är defensiv, la första rösten på mig igår vilken jag lätt tror att en ulv kan ha gjort. Hon hade dessutom en rejält kass motivering - hon röstade på mig för att hon inte FÖRSTOD min motivering, hon bad mig inte utveckla utan bara använde det som teori. Ulvigt
cirkus röstar på Mirtai
Jag tycker det är svårt ikväll.
Har läst igenom leken en gång till idag och reagerar ungefär på samtliga i leken på ett eller annat sätt
Den jag reagerat mest på är Hedinn (som vanligt nästan ) men hon är samtidigt den som kommit med idén där om fårulven och för mig blir det ju väldigt enkelt och jag vågar gå på den teorin.
Den andra personen jag reagerat mest på är poisonous. Tänker att hon kan vara ulv men också en person som inte spelat på länge och gjort nån tankevurpa (känner igen mig själv där nämligen).
Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
Nää, men som god tror jag man mer försöker ta till sig det andra skriver - speciellt om det är flera personer som skriver samma sak och om de påpekar uppenbara brister i ens eget resonemang. Sedan vet jag att jag själv inte ändrar mig bara för att ngn skriver "stopp, jag är god" typ men om mina resonemang brister, flera påpekar det så gör jag en en pudel och inser att jag tänkt fel och då ändrar min röst.Jag håller med. Fast menar du att bara som god så är man ändringsbenägen?
Tja, det var nära dl och jag tolkade det du skrev som att du inte skulle vara aktiv innan dl. Så trodde inte jag skulle få något svar. Kanske jag borde hittat någon annan i väntan på ditt svar men kände inte att jag hade den tiden
och även om hon var tvångsinsatt så borde hon inte använda gamla teorier från en "annan" deltagare så att sgäaOch om hon är det - om det nu innebär att hon måste rösta på en viss så var jag ju inte tillsatt när brev skickades så hon kunde ju inteveta vem hon i så fal skulle tvångsrösta på
Det där stärkte ju inte dina aktier precis
Är den rösten pga att jag skrev att fårulven troligtvis lagt en sen uddaröst? I så fall rekommenderar jag dig att även läsa delen om att det enskilt inte är skäl nog att peka ut någon (plus andra möjliga scenarion jag nämner), utan att det är något jag ser just som troligare än att rösta på en som sannolikt kan få flest röster.Jag tycker det är svårt ikväll.
Har läst igenom leken en gång till idag och reagerar ungefär på samtliga i leken på ett eller annat sätt
Den jag reagerat mest på är Hedinn (som vanligt nästan ) men hon är samtidigt den som kommit med idén där om fårulven och för mig blir det ju väldigt enkelt och jag vågar gå på den teorin.
Den andra personen jag reagerat mest på är poisonous. Tänker att hon kan vara ulv men också en person som inte spelat på länge och gjort nån tankevurpa (känner igen mig själv där nämligen).
Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
Kändes snarare som att du i godan ro kunde rösta på en du var rätt så säker på att den skulle dö och inte ifrågasätta ....Vaddå? Att jag hade ont om tid och barn tvungen att gå på det lilla jag hade?
det fanns fler som röstade udda - tex duKaramelldrottningen röstar på q2
Därför att jag misstänker att hon kan vara fårulven eftersom Niyama var den sista att rösta på en enda person och jag innan henne alltså blir uteslutningsmetoden att hon skulle kunna vara får ulven
Fast jag skrev ju att både @Paddington och @Hedinn har nöjaktigt kunnat svara på de funderingar jag har medan du slunkit helt under radarn och därför blev det bara du kvar.Jag ska också rösta nu
Jag röstar på LenaH, för jag tycker att det är märkligt att hon skriver om Hedinn och andra men sedan totalsvänger och röstar på mig för att jag inte kunnat vara inne
Mirtai röstar på LenaH
Fast jag skrev ju att både @Paddington och @Hedinn har nöjaktigt kunnat svara på de funderingar jag har medan du slunkit helt under radarn och därför blev det bara du kvar.
Du har tid att skicka dina tankar nu innan LL uppdaterar om det skulle vara så att du ryker. jag är iaf intresserad av att veta merJag lär väl ryka idag känns det som hur hag än förklarar
DL2
20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous