Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Äh jag tänker rösta nu.

jag tycker ändå det hedrar Hedinn och Paddi att de varit inne och diskuterat en massa - jag håller inte med i så mycket av vad de säger och de ÄR högt på min lista bägge två, men jag har en liten vag tanke om att åtminstone en av dom kanske inte är ulv utan har en annan roll. Mirtai däremot är defensiv, la första rösten på mig igår vilken jag lätt tror att en ulv kan ha gjort. Hon hade dessutom en rejält kass motivering - hon röstade på mig för att hon inte FÖRSTOD min motivering, hon bad mig inte utveckla utan bara använde det som teori. Ulvigt

cirkus röstar på Mirtai

Tja, det var nära dl och jag tolkade det du skrev som att du inte skulle vara aktiv innan dl. Så trodde inte jag skulle få något svar. Kanske jag borde hittat någon annan i väntan på ditt svar men kände inte att jag hade den tiden

Jag tycker det är svårt ikväll.
Har läst igenom leken en gång till idag och reagerar ungefär på samtliga i leken på ett eller annat sätt :arghh:
Den jag reagerat mest på är Hedinn (som vanligt nästan :p) men hon är samtidigt den som kommit med idén där om fårulven och för mig blir det ju väldigt enkelt och jag vågar gå på den teorin.

Den andra personen jag reagerat mest på är poisonous. Tänker att hon kan vara ulv men också en person som inte spelat på länge och gjort nån tankevurpa (känner igen mig själv där nämligen).

Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2

Du måste ha motivering till den du röstar på.

Jag håller med. Fast menar du att bara som god så är man ändringsbenägen?
Nää, men som god tror jag man mer försöker ta till sig det andra skriver - speciellt om det är flera personer som skriver samma sak och om de påpekar uppenbara brister i ens eget resonemang. Sedan vet jag att jag själv inte ändrar mig bara för att ngn skriver "stopp, jag är god" typ men om mina resonemang brister, flera påpekar det så gör jag en en pudel och inser att jag tänkt fel och då ändrar min röst.

Tja, det var nära dl och jag tolkade det du skrev som att du inte skulle vara aktiv innan dl. Så trodde inte jag skulle få något svar. Kanske jag borde hittat någon annan i väntan på ditt svar men kände inte att jag hade den tiden

Det där stärkte ju inte dina aktier precis

Karamelldrottningen röstar på q2
Därför att jag misstänker att hon kan vara fårulven eftersom Niyama var den sista att rösta på en enda person och jag innan henne alltså blir uteslutningsmetoden att hon skulle kunna vara får ulven

Och om hon är det - om det nu innebär att hon måste rösta på en viss så var jag ju inte tillsatt när brev skickades så hon kunde ju inteveta vem hon i så fal skulle tvångsrösta på
och även om hon var tvångsinsatt så borde hon inte använda gamla teorier från en "annan" deltagare så att sgäa

Jag tycker det är svårt ikväll.
Har läst igenom leken en gång till idag och reagerar ungefär på samtliga i leken på ett eller annat sätt :arghh:
Den jag reagerat mest på är Hedinn (som vanligt nästan :p) men hon är samtidigt den som kommit med idén där om fårulven och för mig blir det ju väldigt enkelt och jag vågar gå på den teorin.

Den andra personen jag reagerat mest på är poisonous. Tänker att hon kan vara ulv men också en person som inte spelat på länge och gjort nån tankevurpa (känner igen mig själv där nämligen).

Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
Är den rösten pga att jag skrev att fårulven troligtvis lagt en sen uddaröst? I så fall rekommenderar jag dig att även läsa delen om att det enskilt inte är skäl nog att peka ut någon (plus andra möjliga scenarion jag nämner), utan att det är något jag ser just som troligare än att rösta på en som sannolikt kan få flest röster.

Jag vete sjutton jag vad att rösta på :confused:
men det som sticker ut allra mest för mig är Karamelldrottningen ändå
som utan vidare röstar på mig utan att resonera alls - så som jag tycker då- men jag tycker verkligen att det är en väldigt lätt röst
qitis röstar på Karamelldrottningen
för finner inget resonemang som får mig att förstå vart hennes röst kommer ifrån

Jag ska också rösta nu

Jag röstar på LenaH, för jag tycker att det är märkligt att hon skriver om Hedinn och andra men sedan totalsvänger och röstar på mig för att jag inte kunnat vara inne

Mirtai röstar på LenaH

F*n hade inte tänkt hamna här att lägga en röst i sista minuten igen
Paddington röstar på Poisonous för hon står ut mest för mig idag utifrån hennes resonemang som jag inte tycker går ihop. och även att hon inte tar in att de resonemangen bygger på en annan spelares inlägg Cirkus1 vs Cirkus2.

Jag ska också rösta nu

Jag röstar på LenaH, för jag tycker att det är märkligt att hon skriver om Hedinn och andra men sedan totalsvänger och röstar på mig för att jag inte kunnat vara inne

Mirtai röstar på LenaH
Fast jag skrev ju att både @Paddington och @Hedinn har nöjaktigt kunnat svara på de funderingar jag har medan du slunkit helt under radarn och därför blev det bara du kvar.

DL2

20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous

@bollen__ missar

DL2

20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous

@bollen__ missar?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar