Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

grejen är väl att det var 2 som behövde ersättas? Lenis och Niyama skulle då båda vara i lyan menar du?
Nu har jag ju ersatt Niyama -så inser att jag pratar i egen sak - men vill ändå veta hur du tänkte här?

Jag vet inte hur jag ska forklara mer an jag redan gor?

Fast som jag sa, slutsatsen for mig ar ju densamma? Det var ju inte citaten i sig?

Din slutsats är ju helt fel.

Varför skrev du ens citaten då? Vad har de med saken att göra.

Du menar alltså att de enda roller som borde bytts ut är antingen ulv eller specialroll.

Så både jag och q är ulvar? för att man byter bara ut ulvar? Eller har q en specialroll tänker du?

ledsen jag hänger inte med? :idea:
Förklara gärna mera :)
så som jag fattade det du uttryck så borde inte LL vilja ersätta bybor utan att det borde vara ulvar?
och det är det jag inte hänger med på :)
LL kan ju lika gärna vilja ersätta viktiga goda roller som onda dito - för att få balans i leken och deltagare som är aktiva
förstår du hur jag menar?

Alltså @Poisonous - jag funderar på om du ens kan rösta på @cirkus med de skäl du anger (citaten alltså) för den spelaren är ju död? :)

@Gabby_Ossi ?

Nja citaten är ju egentligen från en död spelare med det fanns ju även ett resonemang om själva grejen med att någon blivit utbytt.

Kan kommentera det med att en roll ersätts har inget att göra med vilken roll det är. I en större lek hade det kanske gått att kompensera på annat sätt men inte när det är såhär få deltagare om man ska hinna få grepp om leken innan det tar slut!

Jag är egentligen inte så jäkla oroad över rösten på mig, jag är mest oroad över att Pois blir ett lätt offer nu om hon är god.

Jag ska försöka förklara vad vi menar @Poisonous

Du har misstankar mot Cirkus2 - och det är helt fine.
MEN
det du bygger dina misstankar på är det som Cirkus1 i sin roll som god Spion skrev. Och det är de uttalandena som du citerat i ditt inlägg. om du misstänker Cirkus så måste du bygga det på de uttalandena som hände efter att LL @Gabby_Ossi sa att Cirkus tagit över Lenis roll.

Du måste se Cirkus1 och Lenis/Cirkus2 som helt olika personer och med möjlighet att ha vilken roll som helst (förutom den du innehar och de som redan har blivit utröstade/käkade)

DL1

21.07 bollen__ röstar på Poisonous
21.26 LenaH röstar på Hedinn
21.32 Cirkus röstar på paddington
21.42 qitis röstar på bollen__
21.53 Mirtai röstar på cirkus
21.56 Hedinn röstar på cirkus
21.59 Karamelldrottningen röstar på qitis
21.59 poisonous rostar pa Bollen_
21.59 Niyama röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Cirkus

@Lenis missar (men har inte hittat leken än)
Och typ nu kom jag på att jag helt missat @Mirtai som var den som la andrarösten på @cirkus igår!

Och Buke är skitsegt för mig så jag måste nog rösta snart. :crazy:

men va!! Mirtai la ju första såsom du själv la upp i röstlistorna?:confused:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar