Ärligt talat fattar jag ingenting av @Poisonous resonemang öht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
?Fast som jag sa, slutsatsen for mig ar ju densamma? Det var ju inte citaten i sig?
grejen är väl att det var 2 som behövde ersättas? Lenis och Niyama skulle då båda vara i lyan menar du?
Nu har jag ju ersatt Niyama -så inser att jag pratar i egen sak - men vill ändå veta hur du tänkte här?
?
Du kan ju inte dra slutsatser av citat jag skrivit i min förra roll.
Å dessutom har hon stavat FEL
skrikigt
Fast som jag sa, slutsatsen for mig ar ju densamma? Det var ju inte citaten i sig?
ledsen jag hänger inte med?Jag vet inte hur jag ska forklara mer an jag redan gor?
Varför skrev du citaten?Again..
Slutsatsen var ju dock inte fran citaten.
Alltså @Poisonous - jag funderar på om du ens kan rösta på @cirkus med de skäl du anger (citaten alltså) för den spelaren är ju död?
@Gabby_Ossi ?
Jag ska försöka förklara vad vi menar @PoisonousJag vet inte hur jag ska forklara mer an jag redan gor?
Tack! Det är så segt här att jag inte orkade gå tillbaka.Nää... Mirtai la första, jag la andra.
DL1
21.07 bollen__ röstar på Poisonous
21.26 LenaH röstar på Hedinn
21.32 Cirkus röstar på paddington
21.42 qitis röstar på bollen__
21.53 Mirtai röstar på cirkus
21.56 Hedinn röstar på cirkus
21.59 Karamelldrottningen röstar på qitis
21.59 poisonous rostar pa Bollen_
21.59 Niyama röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Cirkus
@Lenis missar (men har inte hittat leken än)
Är det alla tankar du har?Ärligt talat fattar jag ingenting av @Poisonous resonemang öht
det finns inte så mycket att gå tillbaka till... det har varit en ganska så "tyst" lek så här långt...Tack! Det är så segt här att jag inte orkade gå tillbaka.
Hur menar du?Är det alla tankar du har?