Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Och om jag fortsätter på ulviga spår så menar du att det är fel av mig att fundera över @Poisonous ?? :confused::idea:

Du är inte den jag tänker rösta på idag iaf om det kan underlätta för dig.... :angel:

Men nu är du ju inte så smart.

Du använder cirkus1s uttalanden för att rösta - den användaren har ju redan dött.

Ska du rösta på mig så gör gärna det med grund i inlägg som jag gjort efter min comeback.

Fast slutsatsen ar ju densamma? Du var bevisligen god i din forsta roll, men den enda roll jag vet sakert ar ju min egen. Sa for mig, logiskt och statistiskt som lekledare skulle jag inte vilja att en ond roll forsvann i det har laget. Sa for mig kanns det mer logiskt.

Fast slutsatsen ar ju densamma? Du var bevisligen god i din forsta roll, men den enda roll jag vet sakert ar ju min egen. Sa for mig, logiskt och statistiskt som lekledare skulle jag inte vilja att en ond roll forsvann i det har laget. Sa for mig kanns det mer logiskt.
fast som LL så spelar det ingen roll om det är en god eller ond roll som en spelare "försvinner" ifrån - det har helt med balansen i leken att göra och att göra det roligare för alla deltagare. Så oavsett hur viktig/oviktig roll någon har så försöker vi ersätta den (innan man måste kompensera den sidan)

Varför skulle lekledaren vilja att en god roll försvinner? Det påverkar ju balansen negativt det också?

På allvar? Så en god roll skulle hon inte ersätta?

Kan du förklara varför du använt citat från min döda roll för att rösta på mig idag?

När har jag backat? :confused: Det enda jag gör är ser andra möjligheter och skriver dem, vad är det som är standarduttalande som ulvar brukar göra?
Jag tyckte du backade när du skrev att du trodde det var 3 ulvar och sen skrev att det lika gärna kunde vara 4. :p
Inget standarduttalande som ulvar brukar göra utan om ulvar. Läs igen så hajar du. :)

Jag tycker at Pois är ett jäkligt lätt byte efter hennes rätt katastrofala röstinlägg.
Så är det helt klart o jag tycker det är lite tråkigt att just nu är det bara hon, du, jag och delfinen ;) som är inne och "pratar" hade gärna sett mer aktivitet av övriga oxå för att få mer att gå på

Jag tyckte du backade när du skrev att du trodde det var 3 ulvar och sen skrev att det lika gärna kunde vara 4. :p
Inget standarduttalande som ulvar brukar göra utan om ulvar. Läs igen så hajar du. :)
Nja, jag skrev, i samma inlägg, att jag lutar åt att det är tre, men inget jag tänker skriva i sten utan det kan såklart även vara fyra. Jag ser det mer som att jag är öppen för möjligheter än att jag ändrar mig?

Naturligtvis. Men som jag sa, den enda roll jag vet sakert ar ju min egen. Hade jag varit LL hade jag kanske inte ersatt en "vanlig" bybo. Och da for mig, med dom specialroller som ar kvar, ar det mer troligt en ulv.

Naturligtvis. Men som jag sa, den enda roll jag vet sakert ar ju min egen. Hade jag varit LL hade jag kanske inte ersatt en "vanlig" bybo. Och da for mig, med dom specialroller som ar kvar, ar det mer troligt en ulv.
fast genom att inte ersätta en god (oavsett specialroll eller inte) så förstörs balansen helt och hållet. Så som LL gör man allt för att hitta en ersättare innan man måste hitta på någon habrovink för att ersätta den sida som förlorat en roll...

Det var 11 spelare från början.
2 goda är redan döda
9 kvar - 8 aktiva och en inaktiv

1 ska ersättas.

Vi har ju funderat om antalet ulvar, ponera att det är 4 ulvar som är en möjlighet . Och den som försvann var god - då hade leken troligtvis tagit slut idag antingen vid lynch eller käk om den inte ersatts eftersom det då stått 4-4.

Som lekledare strävar man väl inte efter att leken ska ta slut så fort som möjligt?

Nja, jag skrev, i samma inlägg, att jag lutar åt att det är tre, men inget jag tänker skriva i sten utan det kan såklart även vara fyra. Jag ser det mer som att jag är öppen för möjligheter än att jag ändrar mig?
Jag ser det mer som att du velar medvetet för att skriva nåt men ändå inte. :D
Hårigt! :rofl:

Så är det helt klart o jag tycker det är lite tråkigt att just nu är det bara hon, du, jag och delfinen ;) som är inne och "pratar" hade gärna sett mer aktivitet av övriga oxå för att få mer att gå på
jag är här nu
ledsen har haft lite annat som tagit fokus ikväll
sedan vet jag inte hur mycket jag kan tillföra men ska läsa ikapp mig och återkomma med mina tankar för vad de nu är värda

Hur vet du vilka specialroller som är kvar?
Jag kan ju lika gärna ha en specialroll som jag ärvde av Lenis.

Du måste tänka om och tänka rätt annars kommer du fallapå eget grepp och det vore ju skittrist om det är så att du är god

grejen är väl att det var 2 som behövde ersättas? Lenis och Niyama skulle då båda vara i lyan menar du?
Nu har jag ju ersatt Niyama -så inser att jag pratar i egen sak - men vill ändå veta hur du tänkte här?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar