Nja, jag utgick ifrån dem som lynchade spionen och insåg att jag inte tittat på dig. Det gick fort och kändes rätt ludet.Jag vet, men tyckte det var märkligt att skriva om andra för att sedan rösta på en helt annan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, jag utgick ifrån dem som lynchade spionen och insåg att jag inte tittat på dig. Det gick fort och kändes rätt ludet.Jag vet, men tyckte det var märkligt att skriva om andra för att sedan rösta på en helt annan
Japp.@bollen__ missar?
@Gabbi kan du förklara vad du menar med förhäxningTvillingar och Brevbärare - Får kommunicera med varandra utanför leken. Får varje natt sålänge båda lever eller tills paketen tar slut dela ut ett paket till en annan spelare. Paketen innehåller: En sia, en extra röst, ett beskydd, en lottad spionrad och en förhäxning. Mottagaren får själv välja när paketet utnyttjas.
Jag lär väl ryka idag känns det som hur hag än förklarar
bollen__ missar att rösta?DL2
20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous
ser att jag är typ 3.a eller 4:a på bollenbollen__ missar att rösta?
fast varför fokusera på oss? Ingen visste ju att Cirkus1 var spion igår?Nja, jag utgick ifrån dem som lynchade spionen och insåg att jag inte tittat på dig. Det gick fort och kändes rätt ludet.
Du har ju bara en röst - så det är nog inte så sannolikt att du åker.Men det har ar val knappast rimligt? Om det ar nagan som fatt det hett om oronen ar de val jag
fast varför fokusera på oss? Ingen visste ju att Cirkus1 var spion igår?
Nä, men det enda som eg hänt är att en god spelare blev lynchad, visst 17 tittar jag på de rösterna men det har inget med vilken roll det gällde, bara att den var god.fast varför fokusera på oss? Ingen visste ju att Cirkus1 var spion igår?
Som någon skrev tidigare (tror det var Hedinn) - i DL1 är det ju oftast goda som tar död på goda i DL1, eftersom det inte finns så mycket att gå på och man mer eller mindre griper halmstrån att rösta utifrån. Det ger ju onda har möjlighet att luta sig tillbaka och lägga mer eller mindre harmlösa röster (om inte en ond är uppe för lynchning). Jag tror inte att någon ond skulle outa sig genom att försöka rädda en kollega så tidigt i leken eller genom att rösta alltför utstickande det riskerar ju att outa i stort sett hela lyan i en så här liten lek. Och utifrån min egen roll (och inblandning i DL1) tycker jag det är farligt att bara fokusera utifrån de som röstade på spionen i DL1 och tycker det kan vara bra att lyfta blicken och kanske ifrågasätta mer varför det är bekvämt att fokusera på de som röstade på denne.Varför inte? Det är väl väldigt rimligt att fokusera på de som tagit död på en bevisligen god spelare
inser att jag taggade fel person @Gabby_Ossi - kan du förklara vad du menar@Gabbi kan du förklara vad du menar med förhäxning
inser att jag taggade fel person @Gabby_Ossi - kan du förklara vad du menar
Häxa - Förhäxar varje natt en deltagare. Den förhäxade deltagarens röst kommer inte att räknas följande dag. Den förhäxade deltagaren vet dock inte om detta!
Tack @Gabby_Ossi - det innebär att funderingen om att @Poisonous röst skulle ha varit förhäxad kan strykasAtt rösten inte räknas, som från rollbeskrivningen på Häxa:
sedan är i stort sett aldrig mina förstadagsteorier väldigt starka - om man inte får tänker på God/god eller hur @Idahoe
Du vet att du med din förhoppning hamnar på vad jag, Hedinn och även Bollen funderade över från början och blev misstänkta för.... justsaying.....Då är det 8 kvar. Antingen 4-4 eller 5-3. Jag hoppas och tror på det senare annars är leken slut med lyckat käk.
Du vet att du med din förhoppning hamnar på vad jag, Hedinn och även Bollen funderade över från början och blev misstänkta för.... justsaying.....