Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Tvillingar och Brevbärare - Får kommunicera med varandra utanför leken. Får varje natt sålänge båda lever eller tills paketen tar slut dela ut ett paket till en annan spelare. Paketen innehåller: En sia, en extra röst, ett beskydd, en lottad spionrad och en förhäxning. Mottagaren får själv välja när paketet utnyttjas.
@Gabbi kan du förklara vad du menar med förhäxning
:)

DL2

20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous
bollen__ missar att rösta?

Men det har ar val knappast rimligt? Om det ar nagan som fatt det hett om oronen ar de val jag :D
Du har ju bara en röst - så det är nog inte så sannolikt att du åker.

Jag är fortfarande jäkligt intresserad av att du förklarar dig - varför röstade du på mig?
Varför backade du inte när flera påpekade att du 1. citerat en död spelare 2. förklarat hur LLs tänker 3. det var två som ersattes och du struntade helt i den andra om nu teorin var att bara ulvar ersätts

Varför inte? Det är väl väldigt rimligt att fokusera på de som tagit död på en bevisligen god spelare
Som någon skrev tidigare (tror det var Hedinn) - i DL1 är det ju oftast goda som tar död på goda i DL1, eftersom det inte finns så mycket att gå på och man mer eller mindre griper halmstrån att rösta utifrån. Det ger ju onda har möjlighet att luta sig tillbaka och lägga mer eller mindre harmlösa röster (om inte en ond är uppe för lynchning). Jag tror inte att någon ond skulle outa sig genom att försöka rädda en kollega så tidigt i leken eller genom att rösta alltför utstickande det riskerar ju att outa i stort sett hela lyan i en så här liten lek. Och utifrån min egen roll (och inblandning i DL1) tycker jag det är farligt att bara fokusera utifrån de som röstade på spionen i DL1 och tycker det kan vara bra att lyfta blicken och kanske ifrågasätta mer varför det är bekvämt att fokusera på de som röstade på denne.

Uppdatering

Agent May och Agent Blake beger sig till ett vårdhem där teamet har fått tips om att det kan finnas information, men det visar sig vara en fälla! SHIELDs gamla vän Mike Peterson har med hjälp av Cybertechs robotteknologi som SHIELD misslyckades med att beslagta från tåget blivit till cyborgen Deathlok - och gör han inte som Hydra beordrar honom kommer de att döda hans son som hålls fången. Agent Blake hade inte någon chans.

Karamelldrottningen var Bybo - Agent Felix Blake

Då är det 8 kvar. Antingen 4-4 eller 5-3. Jag hoppas och tror på det senare annars är leken slut med lyckat käk.
Det bör finnas tv1 och tv2 samt jägare och ängel kvar och så en bybo förhoppningsvis.

Jag kan tänka mig att karamells frånfälle säkrades av att fårulv la sin dolda rlöst där och på någon helt annan i leken, för jag misstänkeratt Mirtai är ulv och hon räddades av fårulvens röst. Jag tror inte att både Hedinn och quitis som la öppna röster på karamell är ulvar, men med den här röstningen så tycker jag att quitis ser mer skum ut än Hedinn faktiskt.

20.52 Poisonous rostar pa Circus
21.46 cirkus röstar på Mirtai
21.46 LenaH röstar på Mirtai
21.49 Hedinn röstar på Karamelldrottningen
21.50 Karamelldrottningen röstar på Niyama/q2
21.57 qitis röstar på Karamelldrottningen
21.58 Mirtai röstar på LenaH
22.00 Paddington röstar på Poisonous

Du vet att du med din förhoppning hamnar på vad jag, Hedinn och även Bollen funderade över från början och blev misstänkta för.... justsaying.....

Ja men nån av er är ulv, jag har nog en lya klar serru - kan inte bestämma mig av dig och bollen__ men det lutar åt bollen__ som ulvigare än dig. Just saying

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
25 451
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 418
Senast: Habina
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
40 064
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar