Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dito!Jag vill dö nu!
Be careful what U Wish forJag vill dö nu!
Och du medDito!
@Gabby_Ossi - nattDL nu?Be careful what U Wish for
Nej du får vara ensam kvar!Nää dö inte. Jag lär ju dö då får ni hålla ställningarna typ
Be careful what U Wish for
har alltid svårt att få mina önskningar uppfyllda...Och du med
Skriv på du!Jag kan hoppa in istället för nån som vill dö, jag vill inte vara död, jag har JÄTTEMYCKET att skriva!
men då så oväntatUppdatering
Nu började det ta på hydra agenterna, med deras ledare Garrett fanns fortfarande kvar, och han hade Deathlok med sig som hade instruktioner att skydda honom till varje pris. Så istället för att bege sig efter honom fortsatte May att leta igenom Cybertechs kontor, och lyckades hitta personen som skickade meddelanden till Deathlok! Men för att få Deathlok att vända sig mot Garrett måste hon se till att hans son Ace är i säkerhet... Allt fler av Hydras soldater började samlas i byggnaden när May letade sig fram, och till slut hittade hon honom i ett litet rum! Hon bad Ace om ett meddelande att skicka till hans pappa, något som kunde bekräfta för Mike att hans son var i säkerhet och att SHIELD nu kontrollerade Deathloks kommunikation... Deathlok vände sig mot mannen som hade förslavat honom och sköt ner honom. Under tiden hade May dock blivit omringad och blev övermannad av ett flertal Hydra-soldater.
Men med alla sina ledare borta visste de inte vad de skulle ta sig till härnäst och SHIELD kunde utan ytterligare förluster krossa Hydras uppror.
LenaH var Jägaren Melinda May
bollen__ var ulven John Garrett
Grattis Goda till vinsten!
You wishAbsolut
Leken är slut
Onda vann