Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Är det någon mer än jag som har hört att tomater är en frukt? Är det inte en grönsak så är det väl ändå ett bär? Någon som sitter på...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 143
Senast: Habina
·
Svar
2 000
· Visningar
264 558
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 820
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Den dök upp på min snapchat igår och det går inte att ta bort den. Varför har den dykt upp? Vad är syftet med den?
2
Svar
21
· Visningar
1 705
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Vaknade flera gånger inatt av att hela rummet bara snurrade. Har haft yrsel sedan jag gick upp imorse i varierande grad. Fruktansvärt på...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: Malin_L
·
Tjatter Önskar alla en trevlig valborg! Undrar om ni firar på något sätt? Själv kan jag nog inte direkt säga att jag firar men ska iallafall...
2 3
Svar
51
· Visningar
1 882
Senast: Sel
·
Hemmet Hittade en gammal tråd från 2008 på ämnet, men tänkte att jag skulle be om lite mer uppdaterade tips. Kanske vet ni någon specifik...
Svar
14
· Visningar
969
Senast: machafuko
·
Kläder & Bli fin Min dotter (7 år) vill ha trasiga jeans. Har hittat ett par som jag fick sy upp för det var för stor storlek. Men nu vill hon ha fler...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Ännu en sommar närmar sig och min lägenhet är varm. Det har i vår varit upp till 23-24˚ fast elementet är av. Har haft 23˚ i några...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 659
Senast: CaisaCax
·
Trädgård & Växter Jag fick upp ett minne från FB, nu har jag ägt mitt nya hus i två år. Bilden är från 2 år sedan. Jag skulle vilja att trädgården vore en...
Svar
19
· Visningar
1 180
Senast: monster1
·
Tjatter Inkludera gärna video för att sprida ... glädjen? :D Jag har den här färska Rolling Stones-parodin. Dels är den svängig, dels håller...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 614
Senast: Linta
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Det finns ju appar för i princip allt numera men jag förstår inte varför man måste ha appar till allt? T.ex. läste jag om nån som...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 067
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Snälla skjut mig. Nu. Eller ge mig en kropp som fungerar. Hade jobbig mens innan och tänkte att jag testar minipiller och ser om det...
2
Svar
23
· Visningar
2 549
Senast: Keb71
·
Kläder & Bli fin Min farmor begravs nästa fredag. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Min ena farbror har bestämt att det ska vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 291
Senast: bumpo
·
Hemmet Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller...
Svar
4
· Visningar
826
IT & mobiler Hjälp :-) Jag skulle behöva en laptop eller surfplatta bara för att kunna ta med mig på resor och streama film eller serier. Den ska...
Svar
7
· Visningar
620
Senast: KesoNeso
·
Mat Har upptäckt den här kladdkakan som delikat :d. Men den är lite för syrlig så syrlig att den sticker ut genom öronen. Å typiskt svenskt...
2
Svar
27
· Visningar
1 986
Senast: Bison
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 001
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 856
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det nån här inne som (i vuxen ålder) bytt förnamn? Alltså inte bara bytt till att kallas ett mellannamn istället utan lagt...
Svar
18
· Visningar
2 167
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp