Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Varning gnälltråd - Jag blir 45 i år och har drabbats av min första ålderskris. Jag SER JU INTE LÄNGRE. Eller ja jag kan inte läsa! Det...
Kläder & Bli fin
Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
Kropp & Själ
Det som är värst med min ankolyserande spondylit är bäckenet.
Värken och tröttheten.
Ni har säkert sprungit eller gått så benen är helt...
Trädgård & Växter
Jag funderar på att köpa robotgräsklippare och även om det senaste åren inte varit några igelkottar häromkring vill jag ju ha en som är...
Skola & Jobb
Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
Kropp & Själ
Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Kropp & Själ
Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵
Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Hundträning Jag är inte så orolig för att självförtroende och glädje blir lite lidande. Det brukar ge med sig snabbt så fort de förstår att det bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.