Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hjälp! Var kan jag hitta en enkel gratis mall för en kostnadskalkyl? Till ett skolarbete. Enkel kalkyl för ett företag, visa...
Svar
9
· Visningar
496
Senast: CaisaCax
·
Samhälle Inser att jag lever i en bubbla. Märker ärligt talat knappt av att det är lågkonjunktur ens. Visst maten har blivit dyrare men annars...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 091
Senast: JohannaB
·
Kläder & Bli fin Jag köper inte de allra billigaste kläderna utan hoppas att de aningen dyrare kläderna har producerats på ett shysstare sätt och kanske...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 394
Senast: Migo
·
Relationer Är narcissister medvetna om sin personlighet? Eller ter sig världen konstig i deras ögon? Om de inte förstår sin självupptagenhet så...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 042
Senast: Hermelin
·
Trädgård & Växter Vad har ni för lösningar för att ta tillvara regnvatten? Har ni automatiska bevattningssystem till rabatter, växthus och grönsaksland...
2
Svar
33
· Visningar
2 164
Senast: tara
·
Kropp & Själ Är det nån som har erfarenhet av det? Jag förstår inte riktigt hur man vet att behandlingen är klar 🙈
Svar
6
· Visningar
706
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Försöker få en överblick av vad jag har kvar att göra på uppsatsen en sån sak är att koda artiklar, materialinsamling har jag kommit en...
Svar
6
· Visningar
974
Kropp & Själ Har läst detta på flera sidor, minns inte vilka. Undrar om nån här provat och sett att det fungerar? Kan ju inte vara farligt iallafall...
Svar
18
· Visningar
1 080
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Det finns ju vissa rättigheter som barnen har via sina föräldrar. Föräldraledighet t.ex. som kan tas ut när barnen behöver sina...
44 45 46
Svar
912
· Visningar
31 749
Senast: cirkus
·
Hemmet Till barn i cykelvagn letar jag efter helt rätt filt och kastar ut frågan på universalforumet... ☺️ Jag föreställer mig en filt som är...
2
Svar
25
· Visningar
1 829
Senast: Tajger
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 491
Senast: Badger
·
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 736
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har de senaste 25 åren lidit av spänningshuvudvärk och spända musklar och nu blir det värre och värre. Så dags att försöka få...
Svar
15
· Visningar
663
Senast: grodan21
·
Trädgård & Växter Om man har ett lite mindre växthus, där man kanske vill sätta ut sina plantor någorlunda tidigt på våren - finns det något man kan göra...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Otherside
·
Fordon Jag får inte upp motorhuven på min bil. Den verkar ha gått i baklås. Bilen har varnat för låg oljenivå så jag behöver ju få upp huven...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Relationer Ensamhet anses som ett folkhälsoproblem. Vad är orsaken till att människor blir ensamma? Och vad är det som hindrar dem att ta kontakt...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
16 582
Senast: Mineur
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Dagens nivå på reduktionplikten är pausad enligt beslut. Tack vare SD så förhandlar man nu högintensivt med regeringpartierna om att den...
2
Svar
22
· Visningar
2 874
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Fick för några år sedan ett fästingbett på benet som fick den klassiska borreliaringen. Inga övriga symptom så läkare uppsöktes inte...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Kamomilla
·
Samhälle Ni som jobbar som uska vad tjänar ni? Jobbar ni i regionen, kommunen eller privat. Hur länge har ni jobbat? Tack på förhand!
2 3
Svar
54
· Visningar
4 168
Senast: Fetaost
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 202
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp