Diabetikern
TrÄdstartare
Lite utanför SkaraJÀttefint Var i Sverige Àr det? Du fÄr givetvis svara i vilken skala du vill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite utanför SkaraJÀttefint Var i Sverige Àr det? Du fÄr givetvis svara i vilken skala du vill
Vi har tagit bort det frÄn hemnet nu under sommaren och byter mÀklarfirma. Nu tar sambons barn tag i detta. Skönt dÄ fÄr de besluta sÄ Àr det min tur att bara haka pÄ. Det brinner ju lite i knutarna för dem eftersom pengarna pÄ kontot snart Àr slut sÄ de mÄste börja sÀtta in pengar för huslÄn mmHur gick det med gamla huset?
Och planerar blivande vÀxthusDet kommer bli sÄ himla bra detta, huset (och tomten) Àr underbart! Det Àr verkligen du.
Vi kommer snart och grillar
Huset
Sett utifrÄn en bit utanför tomtgrÀnsen
UppfartsvÀgen till huset
Baksidan pÄ kvÀllskvisten
Skönt att slÀppa det...Vi har tagit bort det frÄn hemnet nu under sommaren och byter mÀklarfirma. Nu tar sambons barn tag i detta. Skönt dÄ fÄr de besluta sÄ Àr det min tur att bara haka pÄ. Det brinner ju lite i knutarna för dem eftersom pengarna pÄ kontot snart Àr slut sÄ de mÄste börja sÀtta in pengar för huslÄn mm
2 dagar efter jag flyttat ut vart sambons ex inne i huset och snokade. Nu bryr jag mig inte SĂ„ vĂ€rt att komma dĂ€rifrĂ„n och det kommer bli lite dyrare ett tag framöver med 1 Âœ boende men sĂ„ vĂ€rt det.
Ălskar att komma hem nu och har ingen stress.
Har lite ved kvar i gamla huset som jag tÀnkte försöka Äka ut och hÀmta i helgen.
Ni Àr sÄ fantastiska hÀr pÄ Buke. KÀnns sÄ skönt att ha er att skriva till
Bra att du stÄr pÄ dig mot velpelle!Herr strulputte till kompis Àr vÀldigt nÀra att bli överkörd med bil.
FrÄgade hur han tÀnkt nu nÀr jag flyttar tillbaks hem pÄ lördag. Vart han tÀnker ta vÀgen dÄ? Jag gÄr pÄ semester och vill ha MITT hus för mig sjÀlv.
Han blev helt tyst och sen sa han vet inte- Jag kan inte bo hemma. Nej du fÄr vÀl fundera pÄ det lördag förmiddag ska det vara stÀdat och alla dina grejer undanröjda.
SÄ arg pÄ honom och faktiskt ledsen att han beter sig sÄhÀr mot mig. (och alla andra i vÄr nÀrhet) men mitt mÄtt Àr mer Àn rÄgat och det finns en grÀns pÄ hur mycket man kan hjÀlpa.
Herr strulputte till kompis Àr vÀldigt nÀra att bli överkörd med bil.
FrÄgade hur han tÀnkt nu nÀr jag flyttar tillbaks hem pÄ lördag. Vart han tÀnker ta vÀgen dÄ? Jag gÄr pÄ semester och vill ha MITT hus för mig sjÀlv.
Han blev helt tyst och sen sa han vet inte- Jag kan inte bo hemma. Nej du fÄr vÀl fundera pÄ det lördag förmiddag ska det vara stÀdat och alla dina grejer undanröjda.
SÄ arg pÄ honom och faktiskt ledsen att han beter sig sÄhÀr mot mig. (och alla andra i vÄr nÀrhet) men mitt mÄtt Àr mer Àn rÄgat och det finns en grÀns pÄ hur mycket man kan hjÀlpa.
Han har inte sÄ mycket att komma med nÀr det gÀller att allt Àr jÀkligt för han vet att du har haft/har det Ànnu vÀrre.FÄtt svart pÄ vitt nu att han kommer vara ute ur mitt hus imorgon förmiddag.
Kommer gömma nycklar mm för att han inte ska hitta tillbaks. Han har fÄtt lov att bo hos nÄgra andra som mer Àn grÀan fÄr ta honom. Pratade med honom i bilen pÄ vÀg in till jobbet. Tror han började grÄta 3ggr i telefon om hur jÀvligt allt Àr. Mitt svar ja Livet Àr tufft. Bara sÀtta en fot framför den andra tills nÀsta kÀftssmÀll
Hos mig eller vÄra gemensamma kompisar hÀr Àr han inte lÀngre vÀlkommen. Jag sitter dessutom som en slagpÄse mellan de hÀr 2 som hÄller pÄ och gÄr isÀr och nu fÄr det vara bra. FrÄn bÄdas hÄll.
Ska bli sÄ skönt att komma hem och röja iordning.
Har bestÀllt förer till stockrosor jag ska gröva ner samt Äka och köpa en klÀtterros pÄ rea nu som jag ska bygga en vid altan och lÄta den klÀttra. Det hÀr Àr MITT hem och mitt hus.
FrÄgan kom om det kniper om han kunde fÄ sova nÄn natt och jag barta vi fÄr se. Beror pÄ hur du sköter detta nu.
Aldrig i helvete att han kommer innanför min dörr igen efter det hÀr.
Han fÄr sova i sin bil om det krisar och inte ens parkerad hos mig.Han har inte sÄ mycket att komma med nÀr det gÀller att allt Àr jÀkligt för han vet att du har haft/har det Ànnu vÀrre.
Det gÄr att sova utomhus, sÄ Àven om du gÄr med pÄ att han fÄr övernatta (hoppas inte!) sÄ kan han sova ute pÄ en madrass.
Bra gjort att sÀtta ner foten! Riktigt bra gjort .FÄtt svart pÄ vitt nu att han kommer vara ute ur mitt hus imorgon förmiddag.
Kommer gömma nycklar mm för att han inte ska hitta tillbaks. Han har fÄtt lov att bo hos nÄgra andra som mer Àn grÀan fÄr ta honom. Pratade med honom i bilen pÄ vÀg in till jobbet. Tror han började grÄta 3ggr i telefon om hur jÀvligt allt Àr. Mitt svar ja Livet Àr tufft. Bara sÀtta en fot framför den andra tills nÀsta kÀftssmÀll
Hos mig eller vÄra gemensamma kompisar hÀr Àr han inte lÀngre vÀlkommen. Jag sitter dessutom som en slagpÄse mellan de hÀr 2 som hÄller pÄ och gÄr isÀr och nu fÄr det vara bra. FrÄn bÄdas hÄll.
Ska bli sÄ skönt att komma hem och röja iordning.
Har bestÀllt förer till stockrosor jag ska gröva ner samt Äka och köpa en klÀtterros pÄ rea nu som jag ska bygga en vid altan och lÄta den klÀttra. Det hÀr Àr MITT hem och mitt hus.
FrÄgan kom om det kniper om han kunde fÄ sova nÄn natt och jag barta vi fÄr se. Beror pÄ hur du sköter detta nu.
Aldrig i helvete att han kommer innanför min dörr igen efter det hÀr.