Kanske vore det bra om det gick att ordna något sådant.Nej inte haft ett enda sen han dog.
*kramar om*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske vore det bra om det gick att ordna något sådant.Nej inte haft ett enda sen han dog.
Jag pratade inte om M med terapeuten, jag pratade om allt som behövdes för att hantera traumat. Mitt förhållande till hans och min familj, mina tankar om dottern, mitt förhållande till mig själv. Väldigt lite om M.Tack för alla era ord. Jag är dock inte där mentalt att sitta och prata om Andreas och mina känslor idetta.
Jag pratar/Skriver här, jag pratar med vänner och jag vet att han är borta och det finns inget att göra. Livet är surt.
Kommer ha dagar som dessa som är hemskt trista och jag känner mig otroligt ensam. Men egentligen är jag inte ensam.
Livet går tyvärr vidare och det är bara att härda ut.
Så fina omgivningar!Längtar..
Stannade till vid huset igår på vägen hem. Kliar i fingrarna på att komma in och röja upp
Visa bifogad fil 118011
Klockan är 8 och detta är på baksidan av huset.
Se till att vattna, bara, så klarar den sig fint!Och på framsidan. Flyttade tulpanerna från trädgårdsodlingen, rosenbusken från hemma.
Hoppas det överlever.
Visa bifogad fil 118595
Oj, där borde det vara lätt att bryta sig in, Bara bryta sönder dörren....Var ute igår och planterade min magnolia + rosenbusken jag hade hemma. Hoppas de tar sig. Idag ska jag hem fixa hemma inför att besiktningsmannen och köparna kommer ut och går igenom igen.
Ska skriva papper på lördag om allt går som det ska.
Vågar knappt hoppas. Kan det bli ett avslut?
Idag ska jag dock gå på om mitt nya hus då jag såg att ena dörren är redigt uschlig. Det måste de göra något åt. Står ju och drar in nu.
Visa bifogad fil 118593
Antingen får de rätta till eller göra avdrag på priset
Ja, det där var ju trist. Kanske man får fundera på hur man lägger fram det mest konstruktivt, har svårt att se att det är något man kan kräva att säljaren åtgärdar när väl köpet är avtalat.Var ute igår och planterade min magnolia + rosenbusken jag hade hemma. Hoppas de tar sig. Idag ska jag hem fixa hemma inför att besiktningsmannen och köparna kommer ut och går igenom igen.
Idag ska jag dock gå på om mitt nya hus då jag såg att ena dörren är redigt uschlig. Det måste de göra något åt. Står ju och drar in nu.
Visa bifogad fil 118593
Sådär slog sig dörren på våren på ett ställe jag hyrde, övrig tid på året var den normaltät.Var ute igår och planterade min magnolia + rosenbusken jag hade hemma. Hoppas de tar sig. Idag ska jag hem fixa hemma inför att besiktningsmannen och köparna kommer ut och går igenom igen.
Visa bifogad fil 118593
Det är larmat och vad ska de bryta sig in och ta? Hela huset är ju utplockat.Oj, där borde det vara lätt att bryta sig in, Bara bryta sönder dörren....
Säg till direkt.
De får byta dörren ändå även om den är tät på vinterhalvåret Dessutom är låskolven nästintill helt borta. Vilket jag inte sett tidigareSådär slog sig dörren på våren på ett ställe jag hyrde, övrig tid på året var den normaltät.
Menade mer att om det är så att det rörs, så finns risken att det blir samma med annan dörrDe får byta dörren ändå även om den är tät på vinterhalvåret Dessutom är låskolven nästintill helt borta. Vilket jag inte sett tidigare
Tror mer på att det är dörren för den är i redigt dåligt skick.Menade mer att om det är så att det rörs, så finns risken att det blir samma med annan dörr