Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Hej! Kan någon rekommendera en robust handgräsklippare, som inte har plast i sina bärande delar? Vi har testat några för ca 10 år...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: skiesabove
·
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: DenDär
·
  • Låst
Tjatter Hemma igen efter färd genom snöstorm och pissregn. Kisse inspekterar domänerna från fönstret på övervåningen pga regnet.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 841
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Hej jag är en man på 41 år och står på ecitalopram I 25 +år med tillägg av mirtazapin 30mg. Jag känner att mitt liv är begränsat pga...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Bansai
·
Mat Efter en helgförmiddag i industrihamnen och kringfnosande på containerterminalen kände The Significant Other att en naturlig...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Murphy
·
Mat Jag tycker mycket om smörgåstårta, men det blir inte så ofta att jag vare sig köper eller gör. Undantaget när jag är i Egypten. Det har...
2
Svar
21
· Visningar
1 581
Senast: WildHorse
·
Juridik & Ekonomi Jag snörrade till det för mig och band min rörliga ränta till ett år förra veckan. Kan jag avbryta det och hur skulle det kosta?
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: cewe
·
Hemmet Köpte en sladdlös dammsugare för drygt två år sen..Den är numera helt värdelös och släpper ut lika mycket som den suger upp. Kan...
Svar
6
· Visningar
703
Senast: snorp
·
Tjatter Jag fick just upp den här reklambannern här på Buke och kliar mig i huvudet. Oftast brukar jag konstatera att "näpp behöver inte" (ja om...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: nejlica
·
Tjatter Nu har jag en viktig fråga igen. Kompisen har hittat en sån här i nåt uthus. Vad är det för nåt???
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: Hittarinte
·
Samhälle Påven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Lavinia
·
Mat Vilka är era bäsata recept på pastasallad? Blev sugen på att fixa pastasallad till komande veckas matlådor :d
Svar
3
· Visningar
689
Kläder & Bli fin Och vet om modellen existerar ännu? Mina google-skills hjälper mig inte... Har slitit ut det sista paret 😥. Ni kan även tipsa om...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Försöker dra historien kortfattat, utan för mycket detaljer. För ett par år sen blev mitt äldsta barn och hens klass ordentligt sviken...
2
Svar
20
· Visningar
2 713
Senast: bumpo
·
Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
12 411
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Behöver tips på bra brun utan sol produkter som INTE LUKTAR. Använder nu cacoa Brown som jag är ganska nöjd med. Tanrevel one till...
Svar
5
· Visningar
568
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :) Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Cattis_E
·
Kultur 3:e juni! Jag är sugen på att gå, men har ingen att gå med. Det är sådär kul att gå på konsert själv? (Såg dem i Budapest för många år...
Svar
17
· Visningar
1 477
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Jag har gett upp, jag hittar inte längre Ben´s 20 minuters ris. Ge mig några bra alternativ, jag har ännu inte hittat något jag tycker...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp