Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
3 105
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin I dagsläget har jag en eller två dofter att växla mellan men vill hitta något mer. Hur hittar man något nytt? Rosdoft går bort. Av någon...
Svar
19
· Visningar
1 267
Senast: Piaff
·
Kläder & Bli fin Jag har en del silver örhängen och liknande som börjar bli svarta/är svarta. Tyvärr har de någon sten som jag inte vet vad det är så...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vad använder ni den till? Anser ni att resultatet blir bra?
Svar
16
· Visningar
909
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Om någon skulle säga till er att den har både bra och dåliga nyheter att framföra, vad vill ni höra först? Och varför? Och om det...
Svar
18
· Visningar
3 149
Senast: Sasse
·
Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
64 791
Senast: Voeux
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: marengo
·
Fritid Och nu funderar jag. Hur långt kommer jag på en laddning? Det står 25 km. Vad innebär det? Hastighet eller hur långt jag kommer på en...
2
Svar
23
· Visningar
1 479
Mat Nu är det stora frågor jag funderar på. Är det någon mer än jag som har noterat att det finns olika bra ostbågar, fast det är samma...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 987
Senast: Krålus
·
S
  • Låst
Relationer Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet. Vi har mycket känslor för varandra men vill lite olika i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 343
IT & mobiler Vad anses vara god sed att bli insläppt på online möte? 5 minuter innan? När mötet börjar?
2
Svar
21
· Visningar
1 542
Senast: warg
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 797
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag tänkte skoja med min kollega och fira 17:e maj på jobbet. Jag har googlat lite och ser förstås min gräns för vad jag kan åstadkomma...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 939
Senast: cambodia
·
Samhälle Jag kollar på matcherna och så slår det mig en sak. Varför finns inte orgeln med längre 🤔. Men Sverige är med än så länge om medaljerna 😀
Svar
8
· Visningar
544
Senast: Jeffery
·
Fordon Jag har fått ett stort fult skrap på främre kofångaren. Plasten är repad, räfflad, ful och vit. Jag tänkte ringa försäkringsbolaget, men...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Om man säger upp sig och sedan använder sitt friskvårdsbidrag; har man då bara rätt till en del av bidraget? T ex om man jobbar...
Svar
16
· Visningar
6 125
Relationer Hur allvarligt tar ni på saker som någon annan säger till er i affekt? Hur mycket påverkar situationen runt om? Om det sägs eller...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 012
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Transparent betyder genomskinligt. Det var nog det Ebba Busch von Papen menade när hon i går satt att KD varit transparenta med att det...
Svar
4
· Visningar
534
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 980
Senast: Badger
·
Fordon Vi behöver byta andrabil och överväger Toyota Auris från ungefär 2013-2015. Vad har församlingen för erfarenheter av dem, av skillnader...
Svar
9
· Visningar
1 427
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp