Hedinn
Moderator
Kan inte låta bli
Hemlig skrev vi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemlig skrev vi!
Kan inte låta bli
HAHAHA! "Varför var inte Habina ond?" HAHAHA!
Och så @Niyama svar: "För att LL gett henne en god roll."
Men gud, jag kommer inte ihåg att jag svarat så nånsinFem år senare:
Jag dör!
Det minns jag. Är rätt säker på att det var ett frågetecken på slutet dock. Lite lagom idiotförklarande sådär.Men gud, jag kommer inte ihåg att jag svarat så nånsin
Vem var det som ställde frågan då?Det minns jag. Är rätt säker på att det var ett frågetecken på slutet dock. Lite lagom idiotförklarande sådär.
Har hon varit LL än?Haha, ja @paow är en underbar person. Undrar om hon kanske skulle vilja vara LL i en lek framöver.
Du.Vem var det som ställde frågan då?
Hade lite fel, just den biten var inte en fråga. Såhär såg det ut.Vem var det som ställde frågan då?
Varför? För att LL gett henne en god roll!
Har hon varit LL än?
Ska vara https://www.bukefalos.se/threads/du-gamla-du-fria-ulvlek.1465517/Jag kom och tänka på denna tråden och leken från förra sommaren https://www.bukefalos.se/threads/ulvlek.1466206/page-11#post-18603545 , där jag som ängel började få misstankar riktade mot mig och det ledde till följande inlägg:
Att vi kom igenom den diskussionen med alla goda med på tåget är helt otroligt
Menade frågan varför Habina var ond, ser svaret nu.Hade lite fel, just den biten var inte en fråga. Såhär såg det ut.
Haha jahaMenade frågan varför Habina var ond, ser svaret nu.
HAHAHA! Det var ju ännu roligare!Hade lite fel, just den biten var inte en fråga. Såhär såg det ut.
Jodå, jag var ulv i den leken. Men trodde på allvar att Habina var ond (utanför lyan) den kvällen, så frågan var faktiskt ställd helt ärligt! Jag har för mig att jag blev rätt misstänkt efter den kvällen dock?HAHAHA! Det var ju ännu roligare!
Men @Hedinn , jag har för mig att du var ond i leken. Så att du inte avslöjade dig i ditt delfinariska tillstånd måste ju åka upp på bästa prestationslistan.
Jodå, jag var ulv i den leken. Men trodde på allvar att Habina var ond (utanför lyan) den kvällen, så frågan var faktiskt ställd helt ärligt! Jag har för mig att jag blev rätt misstänkt efter den kvällen dock?
Har paow varit LL än @Habina ?