Paddington
Trådstartare
Jag var faktiskt tvungen å läsa om hela Ivanhoe-leken i morse, den var ju anledningen till att denna tråd startadesDen här tråden är ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var faktiskt tvungen å läsa om hela Ivanhoe-leken i morse, den var ju anledningen till att denna tråd startadesDen här tråden är ju
Jag var faktiskt tvungen å läsa om hela Ivanhoe-leken i morse, den var ju anledningen till att denna tråd startades
Jag läste om leken där jag blev dog pga jägaren, men @Habina var ju guld i den leken.
Måste varit någon som loggade in på mitt konto i smyg. Vilken lek var det?
Klistrar in Habinas fantastiska teoriinlägg från Downtown Abbey-leken.
Måste vara det roligaste teoriinlägget någonsin i en ulvlek!
---------------------------
Ok, nu kör vi stenhårt rakt in i kaklet. Helt utan att gå tillbaka och läsa, bara rakt ur minnet!
1. Quarter4ever. Har jag för mig var ulv.
2. Lobelia. Tror jag är kvar i leken.
3. Lenis. Var en hjälte och drog med sig en ulv. Tjuv tror jag rollen var.
4. Blacksmithfarm. Misstänker jag, men jag har hamnat i "varför misstänker jag henne nu igen?", så det måste jag kolla upp.
5. cirkus. Har för mig att hon är kvar, men framförallt att hon har en fin men sjuk hund.
6. Habina. Fortfarande hög på socker!
7. Snurrfian. Dog också va? Ulv, ulv, ulv!
8. bollen__. Var onda tvillingen, det minns jag helt klart.
9. Klara. Var den stackars goda tvillingen som lynchades först.
10. Mirtai. Har bara röstat på onda, men jag vet inte så mycket mer än så.
11. FiaM. Försökte vara en hjälte, men jag blev bara ledsen av det hela. Jägare hette rollen.
12. Paddington. Mystisk varelse. Får inget grepp om henne och vi brukar hitta varandra snabbt, så hon är kanske ulv?
13. Gabby_Ossi. Är hon med?
14 Ferrari. Min polare som var tvungen att hänga med jägaren ut ur leken.
15.Ileo. Öööh. Ny på att leka. Verkar lite virrig, men så mycket bättre än när jag började leka. Oklart om det gör henne god eller ond.
16. Hedinn. Var som vanligt full och missade att rösta. *
Länk till leken: http://www.bukefalos.com/threads/halloweenbal-pa-downton-abbey-ulvlek.1349188/page-48#post-17216238
Se här @Habina
Jag ska göra mitt bästa på alla sätt och försöka att inte ta så mycket plats
Alltså jag har sagt det förut men själva idén att ställa upp med nicket Kinesiska Muren, men i synnerhet i Sveriges Mästerkock, tycker jag förtjänar något eget hedersomnämnande i historieböckerna.
Alltså jag har sagt det förut men själva idén att ställa upp med nicket Kinesiska Muren, men i synnerhet i Sveriges Mästerkock, tycker jag förtjänar något eget hedersomnämnande i historieböckerna.
Asså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.
Men murens röst känns inte så substansig, även om Trumpeten reagerade rätt rejält. Trampat på en öm tå kanske? Rädd att inte få göra rulltårta?
Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom. Men ja tror inte ja röstar där idag för det.
ja sedan var ju LL censur- maja eller något@qitis Paow hälsar att hon hade många, många fler saker hon ville skriva, men sen blev hon rädd att buke skulle stängas ned pga för mkt snusk.
Det var tom Ernst själv som censurerade sitt grova ord .ja sedan var ju LL censur- maja eller något
tom i lyakonversationen använde de ju **** så inte snuskiga ord skulle komma i öppen dager
@qitis Paow hälsar att hon hade många, många fler saker hon ville skriva, men sen blev hon rädd att buke skulle stängas ned pga för mkt snusk.
ja sedan var ju LL censur- maja eller något
tom i lyakonversationen använde de ju **** så inte snuskiga ord skulle komma i öppen dager
Någon måste ju vara på plats för att hålla moralens fana högt
[/QUOTE]Och jag vill nominera mitt största skratt i leken
Den kära @paow förstås
Så jäla klockrent
"statsapparaten ligger nere "
QUOTE="paow, post: 18414726, member: 137493"]Asså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.
Men murens röst känns inte så substansig, även om Trumpeten reagerade rätt rejält. Trampat på en öm tå kanske? Rädd att inte få göra rulltårta?
Mtp att statsapparaten ”ligger nere” (inte hört den omskrivningen tidigare) så är det nog inte nån mening å försöka ligga med honom. Men ja tror inte ja röstar där idag för det.
[/QUOTE]Och jag vill nominera mitt största skratt i leken
Den kära @paow förstås
Så jäla klockrent
"statsapparaten ligger nere "
QUOTE="paow, post: 18414726, member: 137493"]Asså om ja ska föröka tänka lite. Ja tycker inte de e nån som tänker ordentlit, möjliken bsf om lite antal å så.
Om du har rollen jag tror du har, och du då sätter Artline på den roll jag tror du gör, så tror jag du har fel.
Jag vet inte vilken roll du tror jag har, men jag är inte säker på att jag har satt Artline på den roll du tänker på.
Men om vaken du, jag eller Nickan har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att jag hade så borde Mada vara god.
Den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade?
Eller den roll jag trodde att du hade?
Den rollen Mada trodde paddi trodde jag hade.
Eller den goda specialrollen jag tror att du inte har
Jag tror att Mada har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade. Och att Lena har den rollen som jag trodde att du hade. Och att du har den roll som jag trodde att Lena hade.