Äsch då.... och gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då.... och gammal
En klassiker !!Var ju tvungen att läsa igenom den här tråden igen å insåg att min fantastiska första-dags teori i Cirkus Maximus saknas:
Det jag lite reagerar på just nu är Idahoe som skriver "God" med stor bokstav när hon talar om Ficktjuven och "ond" med liten bokstav. Det känns som om hon försöker lite diskret visa att hon är god
Behöver jag säga att Idahoe var ond?
http://www.bukefalos.com/threads/circus-maximus-ulvspel.1295053/
Istället för den välsignade som hade blivit lovad att få dö och dessutom blivit bestulen på sitt skydd just den natten av en välmenande ficktjuv.Jag satt i lyan som käkade vår kollega @Paddington
Absolut! Och DET är en bedrift som jag vill nominera till Oscars of Hall of Fame egentligen?Men det som platsar i Hall of Fame är väl att @Artline som ensamspelande lyckades säkra sin seger redan natt 2, och sedan lyckades hålla sig vid liv ända tills leken slutade fyra dagar senare.
Absolut! Och DET är en bedrift som jag vill nominera till Oscars of Hall of Fame egentligen?
Skitbra och snyggt gjort @Artline måste jag säga- du sopade banan med oss andra
jag vill se ett tacktal(eller vill jag det? ) som talar om vilka du har att tacka för din framgång och gärna lite tackamhetstårar
Jag tänkte skriva ett sådant i ledtråden för göra det imorgonjag vill se ett tacktal(eller vill jag det? ) som talar om vilka du har att tacka för din framgång och gärna lite tackamhetstårar
och var är tacktalet.....Jag tänkte skriva ett sådant i ledtråden för göra det imorgon
det påminner om crazy friday för några månader sedan då det bara ramlade in en massa inlägg- det kan ha varit då alla var på partyhumör och dessutom snokade efter allas ålderDen här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...
Heja heja fortsätt så!
(Och bra jobbat med taggningar @quarter4ever !)
För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek
haha ja väääldigt spännande - jag trodde ju med att det var i anmälningstråden juDen här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...
Heja heja fortsätt så!
För övrigt kommer jag sannolikt förväntas umgås en del med familjen i helgen, så det kanske inte blir min mest aktiva lek
Edit och hur det inlägget hamnade i den tråden var ju spännande...
du får peta in den i rätt trådDen här tråden verkar ha drabbats av ketchup-effekten först händer inget sen händer inget sen ramlar det in typ 100 inlägg på en kväll...
Heja heja fortsätt så!
Edit och hur det inlägget hamnade i den tråden var ju spännande...