Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det stämmerVar det melodifestivalleken när inte en ond lynchades men i gengäld misslyckades med nästan vartenda käk?
Ja det stämmer
Eller kass lya.Bara för att vi hade en så bra ängel
Ja herregud jag skrev det mer eller mindre rakt ut men nej då... Om vi ska nominera oss själva så undrar jag om jag inte förtjänar en plats här med mitt fullständigt värdelösa gissande i senaste Sagan om ringen leken...Jag nominerar mig själv till att vara den som inte fattat den mest odiskreta hinten ever av @Snurrfian i Hello Kitty leken ( )
ha självfallet ska @Snurrfian få en nominering för att inte ha hittat nån i lyan på 4 (?) gissningarJa herregud jag skrev det mer eller mindre rakt ut men nej då... Om vi ska nominera oss själva så undrar jag om jag inte förtjänar en plats här med mitt fullständigt värdelösa gissande i senaste Sagan om ringen leken...
6 gissningar får jag det till. Jag var övertygad att hon hittat lyan i den leken, men inte då.ha självfallet ska @Snurrfian få en nominering för att inte ha hittat nån i lyan på 4 (?) gissningar
Evenås worse6 gissningar får jag det till. Jag var övertygad att hon hittat lyan i den leken, men inte då.
haha, var precis på väg att nominera dig för samma sak.Jag självnominerar mig själv för mitt ofrivilliga kuppförsök där jag råkade "dubbelposta" min röst 10ggr + pma LL om att jag inte kunde skicka min röst... Minns inte om det var @Snurrfian eller @LenaH som fick städa
Jag måste nominera dig till bästa ängel ever för den leken!Bara för att vi hade en så bra ängel
Har inte så mycket att gå på och kommer antagligen vara lite upptagen fram tills 10-snåret, så för att inte missa att rösta så gör jag det nu.
Ferrari röstar på Habina
Hon klagar på att det är alldeles för lugnt på tivolit, vill hon ha lite action? Låter ju som en "olycka" är det bästa knepet för att göra dagen på tivolit mer, actionfylld? Att hon dessutom väljer barnattraktionerna (som är lugna, & rätt tråkiga), trots att hon tycker att det är väldigt lugnt på tivolit. Varför då inte välja något med mer tempo? Hmmm.
Nä, jag måste rösta innan jag blir hysterisk.
Habina röstar på bollen__
Eftersom hon har en läskig avatar. Som singel utan någon närkontakt med män gör den där avataren mig alldeles ofokuserad. Det kan bara finnas EN typ av lekpersonlighet som vill ha mig ofokuserad och det är de som är mina motståndare. Eftersom jag vet min roll så måste bollen__ vara OND.