Ulvlekarnas Hall of Fame

Alltså, den sjuka hjärna som hittat på de där artistnamnen (=min) tycks få jobba för att klura ut vem som var vem!

Remember (not) = glömmerallt
Lasse-Sasse Göransson = Sasse
WhyIsWig = Wysiwyg
The Blacksmiths & Farm = Blacksmithfarm
Mama's Blood = Mammas (hon hade en karaktär ur True Blood som avatar på den tiden tror jag)
As Zoo = zasso
De Libra = Libra
Hit Your Skin = Ja, vem???
Ni Jama = Niyama
La Like Lo = Killaloe
Bäckahästen = Pegasus63
Kannan = Koppen

Vem sjutton var Hit Your Skin?

Jag anpassar leken efter temat och inte tvärtom. Är jag den enda som gör så?? :o
Nää, jag börjar ju med att bestämma temat ex Kallebalik och eftersom det var barntema så fick ju ingen dö - så då var jag ju tvungen att skriva uppdateringarna utifrån det och sedan var jag ju tvungen att hitta roller som passade menageriet i Kalle. Så jag anpassar ju också leken e temat.

Jag anpassar leken efter temat och inte tvärtom. Är jag den enda som gör så?? :o
Nej, jag gör också så. Jag väljer roller som jag tycker passar i temat och vid några tillfällen har jag hittat på roller för att det passar temat. Exempelvis Incitatus, den kejserlige favorithästen i Cirkus Maximus. Den lär ju inte användas igen, men jag ville ha en ny roll med specialförmåga som inte var så stark.

Den var väl inte så långsökt kan jag tycka.

En gång i en lek, tror det var @Sasse som var LL, var hintar tillåtna. Jag var siare och skrev något i med. "I sea. [spelarens namn] som ulv? Ja, det är väl inte en otrolig teori blabla" Jag tänkte ju då att det kanske kunde uppfattas att jag skrivit sea istället för see vilket borde kunna få vissa att inse att jag faktiskt siat spelaren i fråga som ulv. Ingen reaktion. Så istället gjorde jag en typisk Myrten-teori som involverade en massa sannolikheter hit och dit och diverse beräkningar. Det enda problemet var att de var totalt mumbo-jumbo och hitte-på, men jag var ju tvungen att få folk att fatta. Och då tog det fart minsann! Så trots att jag fabricerat all "fakta" jag byggde min teori på blev spelaren lynchad. Fattade ängeln att jag var siare? Nej. Jag = käk.
Okej, inte långsökt. Mer... Osynlig?

Hahaha fantastiskt! :rofl:

Alltså, den sjuka hjärna som hittat på de där artistnamnen (=min) tycks få jobba för att klura ut vem som var vem!

WhyIsWig = Wysiwyg
Mama's Blood = Mammas (hon hade en karaktär ur True Blood som avatar på den tiden tror jag)
As Zoo = zasso
De Libra = Libra
Ni Jama = Niyama
La Like Lo = Killaloe
Bäckahästen = Pegasus63
Kannan = Koppen

Klura på den en stund till, du! ;)

WhyIsWig = Wysiwyg
As Zoo = zasso
De Libra = Libra
Ni Jama = Niyama
La Like Lo = Killaloe
Bäckahästen = Pegasus63
Kannan = Koppen

Jag tror det var @hitorine! :D Eller??

Vaddå, var det du? Jag kommer inte alls ihåg hur jag tänkt och det dyker inte upp någon uppenbar kandidat just nu.
Nej, det var innan min tid, men jag sökte och fann svaret och funderade mest på hur lång tid det skulle dröja innan du gjorde samma sak. :D

Förresten,
@Hedinn är du rastlös när du inte är med i pågående lek längre?:p Eftersom du spammar den här tråden och läser gamla lekar?

Var är @Monstermom ? Vem grillar hon nu, liksom? (Kommentaren "Jag grillar allt som rör sig" bör segla upp på listan Bästa definitivt inte lögn. Och varför blir det ett djävla mellanslag efter taggningen? När jag försöker ta bort det försvinner taggen också.

Själv är jag stressad för jag korrigerar ett manus och det måste vara klart på söndag, för på måndag åker jag hem. Så eftersom jag är stressad surfar jag på Buke!

Monstermom bygger symaskin, för hon är Kungen af Händigheten!
king2.gif

Och därför ska jag nu överge er igen, för att skryta vidare i min symaskinstråd.

(Fast om ni förklarade exakt hur ni gör det där "sorterar vad jag tänker och vad jag faktiskt skriver" så kanske jag kunde skriva lite mindre i trådarna - så ni slipper gnälla så förbaskat :grin:. Allvarligt, jag fattar på riktigt inte hur ni gör... :o)

WhyIsWig = Wysiwyg
As Zoo = zasso
De Libra = Libra
Ni Jama = Niyama
La Like Lo = Killaloe
Bäckahästen = Pegasus63
Kannan = Koppen

Jag kom på alla förutom La Like Lo :D

Ang. Mammas avatar: jag trodde LÄNGE att hon hade en bild på sig själv, sen insåg jag att det var nån skådespelerska :o

IRL var det så att min telefon tydligen ansåg att "språkpolis" inte existerade utan ändrade till "språk" och "polis" d v s "språk polis". Men jag tycker nästan vi glömmer det för det är roligare att inte veta det.
På tal om vad telefonen ändrar, så var det väl någon @TeamLundVer (?) som hade problem med sin telefon i en lek. Hon skulle skriva "onda sidan", och först fick hon fel på "onda" (minns inte vilket ord mobilen valde dock), och sedan skulle hon rätta det och skriver. "Jag menar såklart onda soffan". När hon upptäcker att mobilen varit inne och ändrat igen, vill hon återigen rätta. Ni vet sådan kamp man har med mobilen ibland? Man bara SKA få det rätt. Och mobilen bara: Nä. Så TLV kommer in igen och skriver "Onda SOFFAN", och igen och igen, och varje gång blir det fel. Det var hysteriskt roligt :D

Får jag pris för mest långsökta hint som ingen har en chans att uppfatta? :angel:
Du kan nog få pris för mycket ;)

Jag försökte mig på en långsökt hint en gång. Jag fick tipsat av en vän att hinta i ett kodspråk. Alltså ett riktigt kodspråk. Har ingen aning om vad kodspråket heter (glömde det lika snabbt som jag lärde mig det typ), men det var en massa krumelurer och skit. Meningen var att den som fick hinten genast skulle veta vad det var för slags kodspråk (like if), gå in på google och söka på *kodspråk*, få upp en sida där man kunde översätta, klistra in koden och tadaaa, få översättningen t.ex. Mammas är ulv.

Men det blev aldrig skickat för LL tyckte att jag var dum i huvudet, typ :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sju nya idrottsprofiler tar plats i Idrottsmuseets Hall of Fame i år. Bland namnen finns Frölundaprofilen Tomi Kallio och Öislegendaren...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
395
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
223
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar