Inte helt egentligen.Jag får ont i hjärtat av hur det helt generellt diskuteras kring förskolor och förskolepedagoger i trådar som denna. Det är därför jag försöker hålla mig ifrån dem. Det är ju likadant som med vilket annat yrke som helst. Vissa saker kan verka konstiga/märkliga/orimliga sett utifrån, om man inte vet hur verksamheten fungerar. Jag hoppas att du nu förstår vad jag menar?
Jag tänker att förskolepersonal har kanske väldigt mycker mer makt än de ibland reflekterar över över tex en ensamstående mamma.
Ingen av våra förskolor har fungerat på något sätt som verkat underligt/konstigt/märkligt eller orimligt dock. (jag kan absolut förstå tex även de saker som jag inte accepterade ) En bra och oerhört professionell och en inte lika bra, men inte heller direkt dålig.
Jag har inga som helst problem att förstå konceptet kom innan 9 för vi ska på utflykt. Vi har sett det många gånger och var iofs aldrig i närheten av träffade eftersom vi lämnade mellan 7-8. Men det var definitivt ingen heller i pesonalen som noterade om det var 07 eller 7:30 vilket var väldigt skönt.
Senast ändrad: