Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
Tjatter
I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
Bukefalos Haha, jag konstaterade just att det var mĂ€rkligt att jag fĂ„tt en 21-Ă„rstrofe nĂ€r jag blev medlem 2003? đ
Och nej, det Ă€r inte viktigt. đ
HÀstnyheter En kollega berÀttade att nÀr hon var gravid (förra Äret) frÄgade hon sin barnmorska om hon borde ta RS-vaccinet. Men BM fick inte svara...
KatthÀlsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av pÄ en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Ăvr. Hund BĂ€gge de hundar jag har nu kom till mig vid tvĂ„-Ă„rs Ă„lder. De Ă€r ocksĂ„ lite enmanshundar till karaktĂ€ren och bytte ganska snabbt till...
TrĂ€ning Lektion i gĂ„r pĂ„ SkĂ€cken. Ăntligen efter en vecka sjukdom och en vecka lovledigt.
Min hÀst gick innan sÄ jag passade pÄ att gosa med...