Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Visst kör vi i Är ocksÄ? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gÀller - men lÀs ÀndÄ igenom...
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
Tjatter
I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
HÀstnyheter AlltsÄ förlÄt men du Àr helt ute och cyklar nu och snurrar in dig extremt ju mer du försöker förklara. För det första - ingen, och jag...
Ăvr. Barn HĂ€rligtđ
Samma hĂ€r, Ă€ven att den hĂ€r dagen slutade i fullstĂ€ndigt k a o s (och jag gĂ€rna hade flytt till jobbetđ), sĂ„ kommer jag aldrig...
SamhÀlle ApropÄ arbetet med att minska yttrandefriheten för pro-palestinier i antisemitismens namn, utan uppriktiga intentioner bakom sÄ öppnar...
KatthÀlsa Vi gör lite i taget pÄ vÄr lÄnghÄriga, och ser nuförtiden till att kolla igenom pÀlsen varje kvÀll sÄ det blir aldrig mycket.
Man kan...
KatthÀlsa Maja fick ju dra tvÄ tÀnder nÀr hon var 16. à t som vanligt dagen efter, fick smÀrtlindring ett par dagar och vi hade Äterbesök för att...