Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 392
Senast: ameo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Tjuvstartar nästa års odlingstråd redan nu. Hoppas ingen misstycker. Idag sådde jag körsbärstomaten 'Vilma'. Det är galet tidigt, jag...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
78 903
Mat Vad är era bästa tips på enkel sommarmat? Typ trevliga sallader, bowls, wraps el annat liknande. Känner att ska det fortsätta vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 605
Senast: Sleepan
·
IT & mobiler Min Samsung A53 har utvecklat ett problem med inlogg (pin)-sidan. Ibland när jag svajpar kommer jag till en nummerdisplay som inte...
Svar
0
· Visningar
376
Mat Någon som har en elgrill och kan berätta lite om hur det funkar? Blir det ungefär som när man grillar med vanlig grill? För- och...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: MiniLi
·
Trädgård & Växter Då växthusen i Göteborg inte kommer öppna förens 2027 igen efter renoveringarna letar jag tips på andra trevliga botaniska besök. Är...
Svar
4
· Visningar
870
Kropp & Själ Nu närmar det sig, efter år av smärta i knät :banana: I bästa fall blir det i juni, annars direkt efter sommaren. Någon här som bytt ut...
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: Solis
·
Fritid vi blev med husvagn förra året, en lite äldre trorjänare i fint skick, men dynorna i sittgrupper är såklart lite daterade. Förra året...
Svar
9
· Visningar
19 908
Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: Badtz Maru
·
Fordon Vilka bilar, förutom riktiga SUVar, har högre insteg - alltså så man inte sätter dig  ner i bilen?
2 3
Svar
48
· Visningar
6 164
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har haft det rätt tungt den senaste tiden. Naturligtvis blossar värsta sortens munsår upp. Oavsett vad "folk" säjer så får jag...
Svar
3
· Visningar
499
Senast: Liten
·
Tjatter Fler som kollar? 😁 Några gissningar hittills?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 736
Senast: Hedinn
·
Hemmet Skulle byta kanal och fjärrkontrollen var stendöd. Öppnade batteriluckan och batterierna hade läckt. Letar överallt och de batterier jag...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag har några dunkar ogräsättika, hur skiljer den sig från vanlig ättika? Framförallt så undrar jag om jag kan använda den och tvätta...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 412
Senast: Jojo
·
Hemmet Jag behöver komma in i cisternen på den här toastolen, är det någon som vet hur man får upp den?
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Luff
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Dagens viktiga fråga! Diskutera gärna i små grupper. 🤗
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 248
Senast: Görel
·
Mat om jag har ätit under 1000 kcal per dag i några veckor och sen börjar äta omkring 1500 kcal per dag i 5 dagar, kommer jag ha gått upp i...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Jojo
·
Fordon Sonen funderar på att lappa ihop vår XC70, som är avställd, trasig och lika gärna kan köras till skroten pga behov av dyra reparationer...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: ameo
·
Mat Jag är sugen på att göra piroger i helgen, men hittar inga bra recept. Så ge mig era bästa pirog-recep! Gärna med egengjord deg, och...
2
Svar
20
· Visningar
1 291
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp