Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Jag tänkte att jag skulle försöka använda mina smycken mer. Både armband , halsband och alternera örhängen oftare.:D
Nu ligger det bara...
Kläder & Bli fin
Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Trädgård & Växter
Jag är lite folkskygg :p och vill ha en undangömd trädgård.
Baksidan av vårt hus är skyddad av skog och av huset då ❤, men ena sidan...
Kläder & Bli fin
Jag har alltid köpt regnjackor billigt och utöver det ärvt ett antal. Har aldrig haft en regnjacka som faktiskt håller för ett längre...
Juridik & Ekonomi
Jag läser om Blocketpaket med köpskydd och det känns ju tryggt, men är det det? Finns det nått kryphål som sätter mig som köpare på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.