Gillar inget av detSocker i te? Är du galen?
Honung ska det vara såklart. STOR skillnad faktiskt. Mycket godare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar inget av detSocker i te? Är du galen?
Honung ska det vara såklart. STOR skillnad faktiskt. Mycket godare.
Ok, då är det alltså inte ett te för mig.Många smaker (däribland saffran) behöver ju antingen socker eller fett för att smaka något. Dricker man teet svart borde den typen av aromer försvinna mer eller mindre? (Sen "fuskar" man ju i en del blandningar, och har i lite socker/annan passande smakförstärkare i teet så att det ska smaka något.)
I mitt lussebulle te är det saffranstistel i istället. Vet inte hur stor skillnad det gör?Många smaker (däribland saffran) behöver ju antingen socker eller fett för att smaka något. Dricker man teet svart borde den typen av aromer försvinna mer eller mindre? (Sen "fuskar" man ju i en del blandningar, och har i lite socker/annan passande smakförstärkare i teet så att det ska smaka något.)
Går man till indiska butiker kan man köpa Pgtips i 300 pack!
Pukka ' s vanilla chai är också en favorit
Garants svarta chaimasala i lösvikt. Tyvärr inte funnits i min butik senaste månaderna.Vad har ni för te-favoriter?
Jag har precis hittat Arvid Nordquist te Lakritstäppa, så god
Har du smakat denna ?Men huuur gott lät inte det?!
Chai och kanel är mina favoriter och har så varit sedan jag slutade med vanilj eftersom det var så sött. Men i kombination med chai låter det amazing.